כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024

דרעי נכנס למשרד הכלכלה: "לא בא לעבוד בשביל התקשורת" • צפו

בטקס במשרד הכלכלה החליף יו"ר ש"ס אריה דרעי את יו"ר הבית היהודי נפתלי בנט • שר הכלכלה החדש: "יש דבר אחד משותף לי ולנפתלי - שנינו לא התלהבנו כל כך במשרדים שאנחנו הולכים אליהם" • צפו בוידאו

צילומים: אבי שיף, יונתן זינדל פלאש 90
צילומים: אבי שיף, יונתן זינדל פלאש 90


הצהריים (א) נערך טקס החלפת שרים במשרדי הממשלה, כאשר במשרד הכלכלה נכנס בטקס חגיגי יו"ר ש"ס אריה דרעי שנפרד מהשר היוצא נפתלי בנט.

דרעי ציין בטקס חילופי שרי הכלכלה: "יש דבר אחד משותף לי ולנפתלי (בנט) - שנינו לא התלהבנו כל כך במשרדים שאנחנו הולכים אליהם, אבל שנינו גם התלהבנו תוך כדי במשרדים שאנחנו הולכים אליהם... כשישבתי בשולחן הממשלה לראשונה ביום חמישי הסתכלתי ימינה ושמאלה והתברר לי שאני הכי ותיק שם. כשהייתי שר הפנים נתניהו היה ח"כ צעיר שהגיע מהאו"ם. הוסיף תפילה שילמד מהר את השפה הפוליטית החדשה, והבטיח כי בניגוד לאחרים הוא לא בא לעבוד בשביל כותרות בעיתון.

"אין אחד מאיתנו שלא אוהב תקשורת.אבל אני לא בא לעבוד כאן בשביל התקשורת תשכחו מזה. זה לא מעניין. אנחנו נעבוד ונביא את התוצאה. אם יצא מזה תקשורת טובה אינשאללה. נחטוף על הראש - גם לא נורא. אנחנו צרכים לזכור כל הזמן שבאנו לעבוד קשה ולא הכותרת היא המעניינת".



"דבר שמאוד מפריע לי בשנים האחרונות זה שהחלטות שהתקבלו לא מבוצעות. זה דבר שבשבילי הוא הנורא ביותר. בסיבוב הראשון שלי הייתי אמנם צעיר אבל אין לילה שהלכתי לישון בלי שדאגתי שדברים יתבצעו. כשהתקבלה החלטה - אוי ואבוי לנו אם זה לא יתבצע. מילה זו מילה. הבטחה זו הבטחה".

בנט ציין: "זה המשרד עבור האנשים השקופים... בשנתיים האחרונות דחסנו עשייה של עשור כדי לעצור את יוקר המחיה וליצור מקומות תעסוקה... הכנסנו נשים ערביום וגברים חרדים לשוק העבודה... כל החלטה קטנה וגדולה אנחנו צריכים לחשוב על האדם בקצה... אני מאמין גדול בתעשייה הישראלית. אני מאמין בכוח של תחרות אמת. אני מאמין שהמעשה החברתי הגדול ביותר הוא ליצור מקומות עבודה. הרמב"ם אומר שזו צדקה בדרגה הגבוהה ביותר. אני מאמין שמדינת ישראל יכולה להיות אור לגוים. כבר 3800 שנה שהעולם מחדש. הוא הביא לעולם את התורה ואת ההבדלה בין טוב לרע. אני עובר למשרד אחר, חשוב ביותר לעם ישראל, שדואג ל-2.2 מילדי ישראל - דתיים, ערביים וחילוניים. כולם שלנו".
דרעי בנט כלכלה דתות משרד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד