כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024

מקומות אחרונים לקורס תרפיה במשחק במכללה החרדית

מקומות אחרונים לקורס תרפיה במשחק, הכולל לימודי תעודה • מיועד לנשים בעלות אוריינטציה טיפולית • מלגות לזכאיות

מקומות אחרונים לקורס תרפיה במשחק במכללה החרדית


המכללה החרדית ירושלים ממשיכה בתנופת הלימודים ומערך הקורסים המגוון ופותחת בקרוב קורס תרפיה במשחק. הלימודים מיועדים לנשים בעלות גישה לתחומי הטיפול והחינוך המעוניינות להרחיב את תחום התמחותן גם לתחומי התרפיה.

ההרשמה לקורס החלה זה מכבר ונותרו מקומות אחרונים.

עולם טיפולי התרפיה הקיים כבר שנים, מקבל תאוצה בשנים האחרונות. ההבנה כי טיפולים אלו יכולים לבוא לעזר היכן שהאחרים לא הצליחו, מתרחבת ומקבלת אישוש מיוחד ע"י מטופלים רבים אשר משמשים עדות חיה לתרפיה הייחודית שהצילה אותם ושפרה את איכות חייהם.

המודעות הרבה לתחום זה לא פוסחת גם על המוסדות החרדיים, אשר משלבים את טיפולי התרפיה בתמהיל הקידום והסיוע לתלמידים. התפתחות זו דורשת התמקצעות בלימודים אלו, אשר בנוסף לפן הטיפולי הנוסף שהם מקנים לילדים, מאפשרים למטפלים להרחיב את מקור הכנסתם ולהתפרנס בכבוד.
לימודי התרפיה מקנים אפשרות טיפול אפקטיבית בבעיות לימודיות, התנהגותיות, מנטליות וחברתיות ובכך מסייעים רבות בקידום המטופלים במוסדות החינוך.

במכללה החרדית זיהו את הביקוש הרב והצורך בכלים אלו ויוצאים בימים אלו בפרוייקט לימודי תרפיה, ייחודי ובלעדי לנשות המגזר החרדי בירושלים. הפרויקט כולל קורס הכשרה מקצועית בתחומי התרפיה במשחק ואומנות, אשר בסופם תינתן תעודת מקצוע רשמית.

קורסי התרפיה ימשכו כשנה ויהיו במתכונת של 28 מפגשים שיעורים חד שבועיים לצד עבודה מעשית מודרכת של כ- 120 שעות. בסיום התכנית תוכלנה הבוגרות להשתמש בכלי התרפיה המקצועי שרכשו בקורס ולהתפרנס בכבוד.

הרב יוסף ויטמן סמנכ"ל המכללה מדגיש כי בסיום הקורס תוכלנה בוגרותיו להשתלב בעבודה במכונים שונים או לעבוד באופן עצמאי בשכר גבוה במיוחד.

מספר המקומות מוגבל. לרישום התקשרי כעת: 02-537-5000
מכללה תרפיה משחק קורס הרשמה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד