י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

דברים חדשים שכדאי לכן לדעת: צרכנות

מוצרים, השקות, מבצעים ואירועים - דברים חדשים ששווה לכן להתעדכן. והפעם ברוח חג השבועות

דברים חדשים שכדאי לכן לדעת: צרכנות
יח


תמיד כיף להתעדכן ולבדוק מה יש לחברות השונות להציע לנו, אלו מבצעים משתלמים לנו, ובכלל... מה עוד חדש בעולמנו. אז הנה, קצת מכל דבר.

"פרי טוב" של טעמן
טעמן מציעה את "מחיות פריטוב", מחיות פרי באיכות מעולה המיוצרות מ- 100% רכיבים טבעיים ללא עמילן וללא תוספות, ובכשרות מהודרת של בד"צ העדה החרדית. מחיות פריטוב מצטיינות בחומרי גלם משובחים ומהוות מנה של בריאות בתזונת הפעוטות. המחיות ארוזות בצורה נוחה לשימוש, במשקל של 130 גר' - שלב 1 ו - 190 גר' - שלב 3. טעמן פיתחה סדרת טעמים מגוונת במיוחד. למשל: תפוח עץ, תפוח עץ ללא סוכר, תפוח עץ וגזר, תפוח עץ ואפרסק, תפוח עץ ובננה, תפוח עץ ומשמש, סלט פירות וקוקטיל פירות ועוד.



פתרונות אירוח של ניקול
ניקול, מותג עזרי הבית והמטבח מבית 'חוגלה קימברלי', עוזרת לך לעשות זאת עם מבחר של פתרונות אירוח שינעימו וישדרגו לך את ההכנות לחג. בין המוצרים המוצעים תמצאי מגוון מפות דמויות בד ומפיות מהודרות חלקות ומעוצבות, שמתאימות לקיפול, עיצוב, והידור שולחן החג איתם תעצבי שולחן חג מפואר ועשיר שידברו עליו הרבה. בנוסף, מציעה ניקול תבניות דקורטיביות מקרטון, לבישול, הקפאה ואפיה בתנור המשאירות מאחור את הפעולה המורכבת של העברת העוגה מתבנית האפייה להגשה, את תבניות האפייה של ניקול ניתן להשיג בשלושה גדלים, כאשר בכל גודל מגוון עיצובים ומגוון צבעים, לבחירתך: תבנית עגולה, תבנית מלבנית ואינגליש קייק.



תנובה משיקה לכם יופלה דיאט 0% שומן
תנובה משיקה בימים אלו את דיאט יופלה, עם 0% שומן, ורק כ-50 קלוריות לגביע 150 גרם, בהכשר בד"צ העדה החרדית, ירושלים. מוצע לצרכן בשני טעמים מרעננים: דיאט תות, ודיאט אננס. דיאט יופלה מתאים כארוחת ביניים קלה, מזינה, משביעה וטעימה במשך היום, כקינוח לארוחה או כארוחת בוקר קלילה, ומכיל חלבון, רכיב הידוע כתורם לתחושת השובע.


גרג קפה ברעיון לבילוי מושלם עם הילדים
רשת גרג קפה, מציעה, בילוי עם הילדים בשילוב ארוחות ילדים במחיר אטרקטיבי ואחיד על כל מנות הילדים ב- 29 ₪ בלבד! תוספת גלידה לקינוח ב-5 ₪ בלבד!

כל ילד יקבל בעת הזמנת הארוחה, פלייסמנט עם משחקים וציורים לצביעה ולגדולים יותר, מקום לכתיבת סיפור אישי, וחדרי משחקייה משוכללים להנאתם של הילדים. וזאת כדי להנעים את זמנם עד להגעת המנה.

תפריט הילדים יציע מגוון ארוחות ילדים כשרות בניהן: ארוחות חלביות, ארוחות טבעוניות, ארוחה איטלקית ועוד. התפריט המעוצב יציג את מנות הילדים עם תמונה להמחשה של כל מנה. הארוחות כוללות מנה עיקרית, תוספות, שתייה ופירות. תפריט הילדים ייחודי ססגוני ועשיר, שהותאם במיוחד לטעמם של הילדים. עם תמונות להמחשה.

המשחקיות קיימות בסניפים: קניון חיפה, קניון גבעתיים, קניון ביג פיישן דנילוף טבריה קניון עזריאלי מודיעין.



שמחונים מציגים מורים ייעודיים לחג השבועות
לכבוד חג השבועות המחובר לשבת יזמה שמחונים מס' מוצרים ייעודיים, שיתנו מענה ספציפי לתפילות המועד: "אוצר הנחת"- מקבץ תפילות ובקשות לאבות ולאימהות: תפילת השל"ה הקדוש, תפילת הבנים, תפילה על גידול ילדים בנחת, תפילה על בניו לאריכות ימים, תפילה להצלחה בתורה, תפילה על מזונות בניו, סדר הדלקת נרות, תפילת חנה, סדר ברכת המזון. גודל: 15*15 ס"מ נוסח: אשכנזי / ע"מ. מחיר: 7 ₪. "סדר אקדמות המבואר עם מגילת רות" עם פירוש לשפה הארמית, סדר פרשת במדבר (מיוחד לשנת תשע"ה) ומוסף לשבת. הוא מופיע בכריכה רכה בשילוב הטבעות כסף. מחיר: 6 ₪. כמו"כ, מציעה הרשת את "סדר מוספים לשבת ולחג השבועות", במחיר 8 ₪, תפילת השל"ה הקדוש מודפס בצבע מלא עם הטבעות כסף והבלטות. גודל: 10*13 מחיר: 3.8 ₪, מגילת רות עם פירוש רש"י בכריכה צבעונית, הכוללת את תפילת השל"ה הנוהגים לומר בערב החג כסגולה לפרנסה. המגילה מכילה גם ברכת המזון בנוסח משולב. גודל: 10*14 ס"מ. מחיר: 6 ₪.


השוק הפרוע של מחירי פאות, מביא כל רוכשת פוטנציאלית למצוא מקום טוב מבית טוב.
נשים שחיפשו ולא התפשרו על הטוב ביותר, הגיעו לבוטיק הפאות 'נחמי ארנברג' והרגישו שרק אצלה אפשר לשבת על הכיסא בראש שקט.

הבוטיק הממוקם במלון רמדה רנסנס בירושלים, מציע מגוון של פאות אופנתיות ועדכניות, ללא פשרות על רמת הגימור הטובה ביותר ועל איכות השיער הטובה ביותר.

בבוטיק המושקע מוענק לכל לקוחה שירות אישי ומפנק ויחס נעים ואדיב, מתוך מקצועיות אמיתית, מידיה האמונות והמפורסמות של נחמי ארנברג, הפאנית הוותיקה שקנתה לעצמה שם טוב בענף הפאות. מי שהיתה, מעידה שהמקצועיות מדברת בעד עצמה. והעיקר, האחריות. בבוטיק של נחמי מעניקים יחס אישי ללקוחה, לאורך כל הדרך. כי כבר אמרנו נחמי ארנברג – פאה בראש שקט.


סדרת "קינוחי כוסות" לאירוח מושלם
לקראת חג השבועות, אסם מחדשת ומשיקה לראשונה סדרת "קינוחי כוסות" המציעה בסיס נהדר להכנת מגוון רחב של קינוחי כוסות. הסדרה כוללת 2 מוצרים: בסיס להכנת קינוחים שוקולדים מפנקים ובסיס להכנת קינוחי גבינה חגיגיים. ערכות קינוחי הכוסות של אסם, מכילות פודינג ייחודי בעל מרקם אוורירי המותאם במיוחד לקינוחי הכוסות ומגיע בשני טעמים שונים - שוקולד בלגי או עוגת גבינה. אל הפודינג מצורפים פירורי פתי בר (וניל או שוקו) שנטחנו במיוחד כדי להקל על ההכנה, שקית זילוף וחוברת מתכונים מגוונת. כולנו אוהבים לארח ולהרשים את האורחים, בעיקר בחג השבועות. מהיום אפשר להכין בקלות מגוון קינוחי כוסות שכולם יתפעלו מהם. כשרות: בד"צ העדה החרדית.


צרכנות על המדף שבועות חגים מרכז קניות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד