כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024

הרצוג: "התנהגות נתניהו מזכירה את ארדואן"

הרצוג תקף בחריפות את ראש הממשלה על פיטוריו של מנכ"ל משרד התקשורת באמצעות שיחת טלפון

צילום: מרים אלסטר - פלאש 90
צילום: מרים אלסטר - פלאש 90


בפתח ישיבת סיעת המחנה הציוני היום (ב) התייחס יו"ר האופוזיציה ויו"ר המחנה הציוני, ח"כ יצחק הרצוג, לצעדים הראשונים אותם ביצע נתניהו עם כניסתו לתפקיד שר התקשורת בפועל, ואמר בנימה סרקסטית: "כל הכבוד אדוני ראש הממשלה, בנימין נתניהו. הבעיה הבוערת ביותר של אזרחי ישראל היא תפקודו של משרד התקשורת וחשוב לי להודות לך על הטיפול היעיל והמהיר בה.

"פיטוריו, בשיחת טלפון מזלזלת, של מנכ"ל מוערך במשרד, והעברה אחוזת תזזית של הסמכויות על רשות השידור הציבורית לידיו של שר התקשורת הן ללא ספק משימה ראשונה, ראויה ודחופה, לראש ממשלה שזה עתה סיים את הקמת הקרקס שלו".



הרצוג החריף את דבריו ואמר: "עכשיו ברצינות, אני רוצה להבין? איך ייתכן שמכל המשימות המונחות על שולחנו של ראש הממשלה דווקא זו נבחרה לתחילת השבוע הראשון של ממשלתו החדשה? האם הוקמה כבר וועדת חקירה שתתמודד עם מצוקות הצעירים בני העדה האתיופית? תגבש תוכנית לאומית? תציע פתרונות? האם עובדי כי"ל סיימו את השביתה ושבו לעבודתם? או שאולי, רק אולי, ראש הממשלה מנסה לשלוח פה מסר שאומר: אני הבוס, התקשורת עכשיו באחריותי הבלעדית ואלחם בכל מי שיעז לחשוב אחרת".

עוד אמר הרצוג כי "הצעדים האלה מזכירים מדינות שכנות בהן נשכח כבר מזמן תפקידה של התקשורת. נתניהו אולי לא אוהב את ארדואן אבל הוא ללא ספק לומד ממנו את הטריקים... הבהרתי ואני מבהיר שוב, אדוני ראש הממשלה, אם תרים יד על התקשורת ועל חופש הביטוי תמצא אותי עומד מולך, ומחנה עצום מאחורי – לא ניתן לך לפגוע בישראל החופשית".
הרצוג נתניהו פיטורין תקשורת ארדואן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד