י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

בדואר ישראל מגיבים: "שינויים בחלוקת הדואר"

בעקבות גל התלונות על שיבושים קשים ותקלות באספקת דואר, בפרט בעיר בני ברק, מגיבים בדואר ישראל לראשונה

צילום: נתי שוחט - פלאש 90
צילום: נתי שוחט - פלאש 90


שיבושים חמורים בתקופה האחרונה בחלוקת דברי דואר ברחבי הארץ, כפי שפורסם אמש (א) ב'בחדרי חרדים' בהרחבה בכתבה, בה הובאו תלונות קשות של אנשים ששלחו מכתבים לפני חודש ימים, וכן בעלי שמחות ששלחו הזמנות למכריהם, והן הגיעו לאחר הרבה זמן מיום השמחה.

מאז פרסום הכתבה הגיעו למערכת 'בחדרי חרדים' עוד תלונות רבות מכל רחבי הארץ, וכן התקבלה תגובה ראשונה מדואר ישראל - הגוף האחראי לשיבושים הללו.

כך למשל, תלונה מרכזית נוספת שהגיעה מספרת על סניף הדואר ברחוב רבי עקיבא בבני ברק. לדברי לקוחות, הם מחכים זמן רב בתור לפקיד, ולרוב יושב במקום פקיד אחד או שניים - שרק אחד מהם עובד, לדברי המתלוננים, הם נאלצים להמתין שעות בתור כדי לשלוח מכתבים ולקבל דברי דואר.

בחברת דואר ישראל הגיבו ל'בחדרי חרדים', כי "דואר ישראל פועלת כל העת למתן שירותי דואר איכותיים לכלל לקוחותיה ומוסרת מאות אלפי פריטי דואר מדי יום. כחלק מההיערכות החדשה והשינויים בחלוקת הדואר ברחבי הארץ, נוצר עומס נקודתי בחלוקת הדואר בבני ברק. אנו מתנצלים על חוסר הנוחות הזמנית, ופועלים לבצע מספר מהלכים לשיפור השירות".
דואר ישראל שיבושים הזמנות מכתבים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 28 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד