י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

"מודים ומוקירים" את ארגוני החסד באלעד

טקס מרגש נערך בלשכת ראש העיר אלעד ישראל פרוש, לציון הוקרה והערכה לעשרות ארגוני חסד הפועלים בעיר

"מודים ומוקירים" את ארגוני החסד באלעד


אירוע מרגש נערך השבוע בלשכת ראש העיר אלעד ישראל פרוש, לציון הערכה והוקרה לעשרות מנהלי ארגוני חסד הפועלים בעיר אלעד. במהלך האירוע הוענקו למנהלי הארגונים והסניפים האלעדיים, תעודות הוקרה מראש העיר ומהאגף לשירותים חברתיים.

במעמד מכובד ורב רושם חולקו השבוע תעודות הוקרה לארגוני החסד הרבים הפועלים בעיר אלעד. את המעמד יזם ראש העיר, כדי להוקיר את הארגונים הפועלים מסביב לשעון בכל תקופות השנה.

באירוע, שהונחה על ידי הרב אינהורן, נשא דברים ראש העיר ישראל פרוש, ששיבח את פעילות הארגונים, ואמר כי "המטרה שלנו היא לשתף יותר ויותר את הארגונים בפעילות עם העירייה, תוך השגת תמיכות ועזרה". לדבריו, "לצערנו לא תמיד אנחנו מצליחים להגיע לכל הנזקקים בעיר עם מחלקת הרווחה. אנחנו לא מעט נתמכים על ידכם.

"כל אחד שנמצא פה יש לו משפחה עם ילדים, ואתם נותנים את עצמכם למרות הכל, מתי שצריך. בכל אירוע שקורה בעיר אנחנו רואים אתכם. אם נדע להתאחד העירייה והארגונים, נוכל להגיע למקומות מאוד טובים".

מחזיק תיק הרווחה, אסף אגבלה, אמר כי "עיר מתאפיינת בחסד שבין אחד לאחד. עצם זה שכולם יושבים יחד גורם למענה הרבה יותר טוב לתושבים, והקשר הזה גם בין הארגונים עצמם, וגם בין הארגונים לעירייה, הוא חשוב מאוד. במיוחד לתושב הפשוט שלא תמיד יודע לאן לפנות ברגע המשבר".

מחזיק תיק הבריאות, אברהם שטרן, אמר כי "בהנהגתו של ראש העיר, העירייה כיום פועלת כדי להגיע לנתינת שירות כמו ארגון חסד, כדי להקל על בירוקרטיה ושלבים עד לסיוע לתושב. אבל עדיין, יש נהלים של עירייה, ובשביל זה אנחנו צריכים אתכם, לסייע לנו להגיע לכל תושב, בקלות ובמהירות, וזו החשיבות בקשר הזה של העירייה והארגונים".

נציג הארגונים הרב אריה פישר מארגון אהבת חסד, אמר כי "ישבנו כאן עם ראש העיר לפני לא הרבה זמן, כדי לראות איך לקדם דברים. ורואים שיש רצון טוב. ייאמר לשבחם של מחלקת הרווחה שנכנסה שם רוח חדשה בין המסדרונות, ואנחנו מקווים שאכן נצליח לקדם את שיתוף הפעולה כדי לעשות דברים טובים לתושבים".

באירוע השתתפו נציגי הארגונים: קופת העיר אלעד, עזר מציון, אתה עמדי, רחשי לב, רפואה וחיים, עונג שבת, ועד הרבנים לענייני צדקה, עזר בנימין, חסדי עולם, איחוד הצלה, חסדי אסתר, איגוד האברכים, מפעל חסד, מד"א, בלב אחד, חייתני, זק"א, יד שרה, אהבת חסד, עולם חסד, זה לזה, ידידים.
יד שרה ידידים חסד אלעד ישראל פרוש

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד