י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024

אברגי'ל חשוד בניסיון רצח רוזנשטיין ב-2003

"גל המעצרים הגדול ביותר בשנים האחרונות" - כך מגדירים במשטרה את הפרשה שהתפוצצה אתמול • בין היתר מיוחסת לחלק מ-50 העצורים מעורבות בניסיון חיסול באמצעות רכב תופת - בו נהרגו 3 אזרחים לא מעורבים • כל הפרטים

זאב רוזנשטיין, פלאש90
זאב רוזנשטיין, פלאש90


הותר לפרסום כי בתום חקירה סמויה ממושכת ומסועפת, פשטו כוחות רבים של להב 433 בשת"פ עם ימ"ר תל אביב ובסיוע כוחות נוספים, על בתיהם של עשרות חשודים ומעורבים ברחבי הארץ, חלקם מזוהים עם פעילות ארגוני פשיעה, החשודים בביצוע שורת עבירות אלימות, סמים ועוד.

הכוחות ערכו חיפושים בבתי החשודים ועיכבו כ-50 עצורים לחקירה. במסגרת הפעילות נתפסו כלי רכב, נכסים וחשבונות בנק לצורך בקשות חילוט בהיקף המוערך בעשרות מיליוני שקלים. 44 מהחשודים מובאים הבוקר לדיון בבקשה להארכת מעצרם בבימ"ש השלום בראשל"צ.

הבוקר עם צמצום נוסף של צו איסור הפרסום, הותר לפרסום כי לחלק מהחשודים מיוחס חשד לכך שבהיותם פעילים בארגון פשיעה קשרו קשר לרצוח את זאב רוזנשטיין בגני התערוכה בתל אביב באמצעות רכב תופת ביום 30.6.03 וכן ברחוב יהודה הלוי בתל אביב בתאריך 11.12.03 - אירוע בו נרצחו שלושה אזרחים חפים מפשע.

כמו כן מיוחס לחלק מהחשודים חשד לביצוע רצח מיכה בן הרוש הנעדר משנת 2005 לחלק מהחשודים מיוחס חשד לביצוע עבירות של חברות בארגון פשיעה ובמסגרת זו מעורבות לכאורה בפרשיות ייבוא וסחר בסמים חובקות עולם בהיקפים גדולים בין השנים 2003-2006 וכן חשד לביצוע עבירות הלבנת הון ומס.

שורת החשדות המיוחסים לחשודים או לחלקם הינה חשד לביצוע עבירות רצח, ניסיון רצח, חברות בארגון פשיעה, סחר באמל״ח ואחזקתו, הלבנת הון וקשירת קשר וכן עבירות בתחום הייבוא והסחר בסמים.
רוזנשטיין פשע עבריינים פרשה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד