י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

מתחשק לכם לשדרג את הבית לשבועות?

מי אמר שאת הבית צובעים רק לפני פסח? אם אתם עסוקים בשיפוץ של הבית, או סתם מתחשק לכם לחדש ולרענן, קבלו השראה מהרעיונות הבאים

מתחשק לכם לשדרג את הבית לשבועות?
שי אדם


חג השבועות בפתח, ובתקופה זו ניתן לחוש את אווירת ההתחדשות שהחג מביא עמו, בבית ובסביבה. והיות והקיץ כבר בפתח זה גם הזמן לחדש ולשדרג את פנים הבית.

חברת 'טמבור' מציעה מגוון פתרונות לשדרוג הבית, הקלים ליישום עצמי. בין מגוון הפתרונות, סדרה חדשה של אפקטים דקורטיביים במראה קלאסי בגוונים על זמניים, שיכניסו אווירת חג לביתכם ויהפכו אותו לאסטטי ומעוצב יותר. הסדרה החדשה מכונה 'קלאסיקה בהירה' והיא כוללת 3מוצרים חדשים בגוונים בהירים.

אפקט במראה קרוקודיל
משחת עיצוב על בסיס מים לקירות פנים, המאפשרת יצירת טקסטורות דקורטיביות, מעניקה לקיר מראה דמוי עור תנין. בכדי לקבל תוצאה מושלמת, יש להשתמש ברולר טקסטורה ייחודי, המשווק כחלק מהסדרה. אפקט הקרוקודיל ניתן לגיוון בכל גווני הפסטל ממניפת לגעת בצבע של טמבור. בנוסף, ניתן ליישם על גבי הטקסטורה אפקטים נוספים, כגון פנטזיה ולקבל מראה אופנתי במיוחד.



קרוקודיל+פוליאור מטאלי. צילום: שי אפגין

אפקט במראה בד יוטה פנינה
יוטה הינו אפקט במראה בד טבעי על בסיס מים לקירות פנים, המאפשר ליצור טקסטורה ייחודית במראה אופנתי וחם. צבע היוטה יוצר אפקט מחוספס מעט ובעננות עדינה, בעל ברק פנינתי עדין ובהיר במיוחד. ניתן ליישם בטכניקה מסורקת [שכבה אחת] או בטכניקת שתי וערב [שתי שכבות] - לקבלת מראה עשיר יותר. בסדרת קלאסיקה בהירה ניתן להשיג את האפקט בחמשה גוונים בהירים חדשים.



יוטה פנינה. צילום: שי אדם

אפקט ספארי פנינה
אפקט דקורטיבי לקירות פנים, במרקם עדין-חולי, איי דיונות בגווני פנינה, מוזהב, שחור, נטורל, בעל ברק פנינתי מאופק המתאים במיוחד לקירות פנים. ניתן ליישום בשכבה אחת בטכניקה מוברשת המאפשרת פיזור של ה'דיונות' בהתאם למראה הרצוי - טקסטורה צפופה או מרווחת יותר. בסדרת קלאסיקה בהירה ניתן להשיג את האפקט בחמשה גוונים בהירים חדשים.



ספארי פנינה לבן. צילום: שי אדם
טמבור שיפוצים חידוש הבית צבעי פסח

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד