י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024

צפו: ח"כ מאיר פרוש סוגר מעגל במשרד החינוך

סגן השר החדש-ישן נשא דברי ברכה: "אתם יכולים לראות בי בן ברית המבקש בשם הציבור להיות מסור למען הציבור" • וידאו

צפו: ח"כ מאיר פרוש סוגר מעגל במשרד החינוך
מאיר פרוש. צילום: פלאש90


בשעות הצהריים נכנס לתפקידו סגן שר החינוך החדש-ישן, ח"כ מאיר פרוש, בטקס חגיגי בהשתתפות בכירי ועובדי המשרד.

בדברים שנשא, אמר פרוש: היום, בהשגחה פרטית, חל ראש חודש סיוון, החודש בו ניתנה תורה לישראל, השל"ה הקדוש תיקן תפילה שנאמרת בערב ראש חודש סיוון, תפילה שהיא סגולה מיוחדת, בכדי לזכות בבנים ובבנות ולחנכם כראוי.

"החינוך בעם ישראל היה מקדמת דנא בראש סדר העדיפויות, וכך צריך להמשיך ולהיות תמיד, כי לגדל את הילדים בדרך הישר, הוא הראש והראשון בסדר העדיפות הלאומית. המשרד החשוב הזה – משרד החינוך – מופקד על פי חוק על הבטחת החינוך וקידום החינוך, החל מהחינוך הקדם יסודי – ועד לחינוך העל תיכוני.

"מכובדי, זכיתי לשמש כסגן שר החינוך במשך שנתיים, ומאותם שנתיים – שהיו רק לפני תקופה קצרה, זכיתי והתיידדנו יחד, עובדי המשרד ואני, וגם השתדלנו לשמור על קשר, חלק מעובדי המשרד ואני, במהלך השנים.

צילום: ערוץ 7


"מהיכרותי איתם, אני יכול לומר לך, אדוני השר, אתה נכנס למשרד עם סגל עובדים מצוין, מיומן, מוכשר, הרואה את עבודתו כשליחות. עובדים בעלי מוטיבציה גבוהה, למלא את המשימות והמטלות החשובות של מערכת החינוך, על כל שלוחותיה. אני מאמין שבהנהגת השר החדש, יחד עם צוות המשרד, נעמיק את החינוך לזהות יהודית, נעמיק את החינוך למורשת היהדות ולערכי המולדת כאחד. אני מאמין שנחזק את מעמד המורה והמחנך בישראל.

"ידידיי, בהקשר אחר, ובמשרד אחר, זה היה במשרד המשפטים באחת מפניותי לאחד מהפקידים הבכירים, נאמר לי כהאי לישנא: ישנה הנחיה שאנשי הפרקליטות לא מדברים עם פוליטקאים. כמובן שזה מאד צרם לי, זה נשמע, כאילו אנשי הציבור הם כאלה שנגועים ב....... ויש כאלה שלא....... אבל זה לא, אלא יש כאלה שנבחרים, כדי לייצג את הציבור עם אמת ויושר, ויש כאלה שמתמנים, לשפוט לפי צדק ויושר, אבל חז"ל לימדונו "שכל אדם בחזקת כשרות".

"כבוד השר, המנכ"לית ועובדי המשרד כולם – אתם יכולים לראות בי בן ברית המבקש בשם הציבור להיות מסור למען הציבור, לעשייה הכללית, להגשמת המטרות המשותפות של כל המשרד. לאחר חתימת ההסכם הקואליציוני, נפגשתי עם עמיתי לכנסת כב' השר, וסיכמנו על עבודה משותפת תוך שיתוף פעולה מלא.

"אנחנו מברכים את השר בנט על בחירתו לשר המופקד על החינוך בישראל. מהיכרותי איתו, הוא חדור מטרה, ותמיד כאשר סימן מטרה, הוא הגיע אליה, ואגלה לכם סוד שלא רק בתחום הציבורי, אלא גם בעסקים הפרטיים. הוא איש של חזון, איש ביצוע מעולה, ובוודאי יצעיד את מערכת החינוך להישגים גדולים, ואני שמח להיות שותף לדרך זו, לצדו. ולכולכם, עובדי המשרד היקרים, אסיים, בפסוק נאמר, "יילכו מחיל אל חיל", בעזרת ה' מעתה, נלך מהצלחה להצלחה".
פרוש נאום חינוך סגן שר מינוי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד