ג' אייר התשפ"ד
11.05.2024

רעידת אדמה במשטרה: מלכה יפליל קצינים בכירים

מסתמן: ערן מלכה יעיד במסגרת הסדר טיעון, נגד ניצב בדימוס ושני קצינים מכהנים ובתמורה יופחת עונשו

צילום: יונתן זינדל, פלאש90
צילום: יונתן זינדל, פלאש90


רעידת אדמה במשטרה: ערן מלכה, קצין המשטרה לשעבר צפוי לשמש כעד מדינה וימסור מידע על ניצב בדימוס ושני קצינים בכירים המעורבים לכאורה בפרשת פישר.

קצין נוסך תפוי להיעצר בחשד למעורבות בפרשה. כך גם, בשל זהותם של הקצינים, לא מן הנמנע שהעדות תשפיע על פרשיות נוספות, בהן מעורבים כיום קציני המשטרה.

במהלך השבועות האחרונים ניהלו פרקליטיו של מלכה מגעים עם מח"ש במטרה להגיע להסכם עד מדינה, אלא שהיועץ המשפטי לממשלה התנה כל הסכם בהגשת כתב אישום נגד מלכה.

על פי ההסדר המוצע מלכה יעיד על עבירות פליליות שביצעו לכאורה קציני משטרה נוספים ביחידת להב 433, כולל ניצב בדימוס ושני קצינים מכהנים, בתמורה יומתק עונשו.

ההסכמה בעניין אינה סופית וסנגוריו של מלכה, עו"ד עדי כרמלי, דב גלעד כהן ועופר ברטל הכחישו כי קיים הסכם 'עד מדינה' עם מלכה.

בית משפט המחוזי בירושלים האריך היום את מעצרם של פישר ומלכה ב-13 יום. השניים נאשמים בעבירות של תיווך לשוחד ולקיחת שוחד, הלבנת הון וקבלת דבר במרמה בנסיבות מחמירות.

על פי החשד מלכה שכיהן ביחידת להב 433, קיבל שוחד מעו"ד רונאל פישר בתמורה למידע על חקירות. על פי הנטען, מלכה אסף כחלק מתפקידו מידע סודי מיחידות להב 433 ויחידות נוספות, ומסר את המידע לפישר.
משטרה עד מדינה שוחד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד