ל' ניסן התשפ"ד
08.05.2024

ליברמן: "איימן עודה - גייס חמישי"

ליברמן קורא לנתניהו לבטל את פגישתו עם איימן עודה - "מתן לגיטמציה לגייס החמישי הפועל בכנסת ישראל"

צילום: קובי הר צבי
צילום: קובי הר צבי


יו״ר ״ישראל ביתנו״, ח״כ אביגדור ליברמן, קורא לרה״מ נתניהו לבטל את פגישתו היום עם יו״ר הרשימה הערבית, ח״כ איימו עודה.

ח״כ ליברמן אומר כי ״פגישתו של רה״מ נתניהו עם עודה, אחד מהמתנגדים החריפים להיותה של ישראל מדינתו של העם היהודי, מהווה מתן לגיטמציה לכוחות הפועלים להחרבתה של ישראל מתוכה ונותנת הכשר לגייס החמישי הפועל בכנסת ישראל״.

ח״כ ליברמן אומר כי ״רה״מ נתניהו, שביום הבחירות הזהיר מפני ה״ערבים הנוהרים לקלפיות״ - ובצדק הזהיר מפני שאכן היתה התערבות של גורמים עויינים לישראל ובראשם הרשות הפלסטינית שעודדה בכלי התקשורת הרשמיים שלה את ערביי ישראל ללכת ולהצביע לרשימה המשותפת, אותו נתניהו מזמין עכשיו לפגישה את אותו עודה שמפניו הזהיר. אסור לטעות בעודה. ההבדל בינו לבין עזמי בשארה הוא כמו ההבדל בין נשיאה הקודם של אירן, אחמדינג׳אד, לנשיאה הנוכחי, רוחאני. כמו רוחאני, גם עודה הוא איש הפועל בתחכום, עם פנים מחייכות שמסתירות מאחריהן את אותו רצון של בשארה להביא לקיצה של מדינת ישראל.

"אותו עודה סירב להתנער מדבריו של ראש מערך ההסברה של הרשימה המשותפת כשזה הישווה את הציונות לדאע״ש וסירב להגדיר את חמאס כארגון טרור אלא גיבה ונתן לגיטמציה לפעילותו. גם את דבריה של חנין זועבי, שנתנה לגיטמציה לרצח שלושת הנערים בגוש עציון לא גינה עודה.
זהו האיש, המייצג רשימה של תומכי הטרור בכנסת ישראל - וראש ממשלת ישראל, ממשלה המכנה עצמה ממשלה לאומית - נפגש עימו. אוי לאותה לאומיות״, אומר ח״כ ליברמן.
עודה ליברמן כנסת

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד