י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

מזעזע: חולל בית כנסת בנצרת עילית • צפו

בבית הכנסת של סניף בני עקיבא נמצאו סידורים וספרי קודש רבים מושחתים ושרופים על הרצפה

מזעזע: חולל בית כנסת בנצרת עילית • צפו


סניף בני עקיבא נצרת עילית נפרץ וניזוק קשות: החניכים אשר הגיעו כהרגלם לפעולת אמצע השבוע נדהמו למצוא את סניפם מוכה ונדליזם הפוך ומושחת. בית הכנסת של הסניף ונמצאו בו סידורים וספרי קודש רבים מושחתים ושרופים על הרצפה.

הסיפור התחיל ביום שלישי בשעות הצהרים, תלמיד כיתה ד' שהגיע כהרגלו לסניף בכדי להשתתף בפעולה השבועית, לתדהמתו הרבה הוא גילה את הסניף פרוץ, וכשנכנס פנימה הבחין בפורצים פורעים ושוברים מכל אשר בא לידם. לפני שהפורעים שמו לב אליו, הוא ברח מיד אל בית הספר 'ארבל' הקרוב לסניף וחיכה למדריכים שיבואו.

אחד המדריכים הגיע אל האזור כעבור כמה דקות ומצא את החניך מבועת ומפוחד. לאחר שהרגיע אותו הם נכנסו אל הסניף וכאמור, מצאו את הסניף הפוך מבולגן.

מזה כ-40 שנה פועל סניף בני עקיבא בנצרת עילית. הסניף, הפועל במבנה שהוקם בתקצוב מפעל הפיס, ומושך אליו מגוון חניכים רחב ביותר, שוכן בשכונה הצפונית בנצרת עילית.

בתגובה למקרה, חה"כ בצלאל סמוטריץ' (הבית היהודי) קרא למשטרת ישראל למצות את הדין עם מבצעי פשע השנאה שהופעל כנגד סניף בני עקיבא נצרת עילית. "צריך להתייחס למקרים אלו בכל כובד הרצינות ולדאוג שמקרים כאלה לא ישנו"









































בני עקיבא

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד