כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024

תוקף החייל שוחרר למעצר בית עם אזיק אלקטרוני

הצעיר ממאה שערים שנחשד בתקיפת הקצין הדתי במאה שערים, שוחרר אמש למעצר בית והוצמד לו אזיק אלקטרוני • צפו

צלם:פלאש90
צלם:פלאש90


לאחר הארכת מעצר של יומיים, שוחרר אתמול (ה) למעצר בית הצעיר בן ה-18 שנעצר בחשד לתקיפתו של הקצין הדתי בשכונת מאה שערים לפני חודש.

כזכור, ביום שלישי לפנות בוקר, עצרה משטרת ירושלים תושב שכונת מאה שערים, בחשד שהיה שותף לתקיפתו של קצין דתי בן 21 בגדוד החרדי בגבעתי שהגיע לבתי חיילים חרדים במצוקה. הקצין הותקף באבנים ובלוקים עד שהצליח להימלט עם רכבו.

החשוד הובא לבית המשפט, שם השופטת קסלסי ציינה כי "קיימת ראיה קבילה למעורבותו של המשיב בעבירת החבלה לרכב, מה שמלמד על הימצאותו במקום בניגוד לגרסתו הראשונית". עוד עלה בדיון כי כנגד החשוד תלוי ועומד כתב אישום המייחס לו התפרעות, תקיפת שוטר בנסיבות מחמירות ותקיפה הגורמת לו חבלה של ממש.

מעצרו הוארך עד אתמול (חמישי). בעקבות כתב האישום שתלוי ועומד נגדו על תקיפת שוטר במהלך הפגנה, והוא הפר את תנאי השיחרור שלו, התיק הועבר לפרקליטות מחוז ירושלים, שם הוחלט לשחררו עם אזיק אלקטרוני עד להחלטה אחרת.



יעל אלון, אמו של הקצין הדתי אמרה לאחר מעצרו ל'בחדרי חרדים' כי אם אכן מדובר בעצור כבן 18, "עצרו את הש.ג. ולא את המפקד", לדבריה המשטרה מאוד בקלות רוצה לסגור תיקים, לבצע מעצר ולהמשיך הלאה. העניין הוא מיצוי תיקים בחקירה מעמיקה".

לדבריה, הצעירים הם לא אלה שהובילו את התקיפה. "בתקיפה היו אנשים מבוגרים ולא צעירים, לפחות על פי העדות של בני. גם אם היה שותף, הוא לא היה הגורם המסית, שהוא היה אדם מבוגר. אני מצפה ממשטרת ירושלים לעצור את האשם המרכזי בתקיפה".

בעקבות קמפיין החדש נגד החיילים החרדים בהם פורסמו שמות, תמונות ודרגות חיילים חרדים, שרת המשפטים ח"כ איילת שקד, פנתה השבוע (ג'), ליועץ המשפטי לממשלה, יהודה וינשטיין, כדי שיבדוק את תלונות החיילים החרדים ובני משפחותיהם, על הסתה נגדם ויפעל לנקוט צעדים ככל שידרש על מנת להפסיק את ההסתה.
חרדקים תקיפת חייל עצור שחרור קמפיין

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד