כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024

תאונות, פציעות ומעצרים • סיכום השבת והחג

יהודים נעצרו על הר הבית • נהג רכב נפל לאגם ירוחם • שריפות בשל גל החום הכבד • סיכום חדשות השבת והחג

צילום: יונתן זינדל, פלאש90
צילום: יונתן זינדל, פלאש90


בכפר עראבה הבחינו שוטרי תחנת משגב בשוהה בלתי חוקי (43) תושב השטחים , כשבקשו לבדוק אותו , תקף את השוטרים. השוטרים לא נזקקו לטיפול רפואי, השתלטו על החשוד ועצרו אותו. החשוד יובא הערב להארכת מעצרו בבית משפט השלום בעכו.

בכפר עילבון פרצה קטטה בין שתי משפחות על רקע סכסוך קודם בינהם. שוטרי תחנת טבריה שהגיעו למקום עצרו חשוד בשנות ה-20 לחייו. הערב תבקש המשטרה להאריך את מעצרו בבית משפט השלום בנצרת. צפויים מעצרים נוספים.

ביוקנעם, פרצה קטטה בין צעירים על רקע בריונות במרכז המסחרי. כתוצאה מכך נפצע צעיר באורח קל. שוטרי תחנת עפולה ונקודת יוקנעם שהגיעו למקום עצרו חשוד (20). המשטרה תבקש הערב להאריך את מעצרו בבית משפט השלום בנצרת.

רכב הוצת בין היישוב הרדוף לשפרעם השייך לתושב אחד הכפרים הסמוכים. שוטרי תחנת שפרעם אספו ממצאים ופתחו בחקירה .

בערב חג השבועות סמוך לשעה 18:30 , בכביש 91 סמוך לגשר אריק בדקו שוטרי תחנת ירדן רכב בבדיקה שגרתית. אחד מיושביו תקף את השוטרים שנזקקו לטיפול רפואי. החשוד (26) נעצר ונחקר. המשטרה תבקש להאריך את מעצרו בבית משפט השלום בנצרת הערב.

בנצרת עילית בליל החג סמוך לחצות הוצת רכב השייך לתושב העיר. שוטרי תחנת נצרת עילית אספו ממצאים ופתחו בחקירה.

סמוך למושב מולדת, ביציאה מהיישוב נסעו שני צעירים תושבי עפולה שבילו במקום ברכבם הפרטי, אחריהם נסע תושב טייבה בעמק (21) ברכבו תוך שהוא מנסה לעצור את השניים כשהוא מצפצף ועוקף. השניים עצרו בצד, מהרכב השני יצא חשוד ובאיומים שדד סכום כסף מהשניים , שנתנו לו כדי להיחלץ מהמצב המפחיד לדבריהם. החשוד שהיה בגילופין, כנראה לא שבע, ניגש לשניים שוב ובאיומים שדד מהשניים אייפון 6 וברח מהמקום. למזלו הביש של החשוד הוא עשה תאונה בדרכו כשברח מהמקום, נטש את רכבו ונאסף לא הרחק משם. שוטרי תחנת עפולה שהגיעו לזירה, אספו את המתלוננים, והחלו בסריקות לאיתור החשוד. זה נעצר לאחר זמן קצר כשהוא שיכור בבית חברו בכפר איכסאל וברשותו הפריטים ששדד מהקורבנות. הערב תבקש המשטרה להאריך את מעצרו של החשוד בבית משפט השלום בנצרת.

בכפר מג'דל שמס ברמת הגולן הגיעו שוטרי תחנת גולן לטפל באירוע של גרימת נזק לרכבים, מקומי בשנות ה-20 לחייו גרם נזק לשני כלי רכב במקום. כשהגיעו השוטרים, החשוד שהיה בגילופין פגע גם בניידת המשטרה ואף תקף את אחד השוטרים שלא נזקק לטיפול רפואי. החשוד נעצר ונכלא, הערב תבקש המשטרה להאריך את מעצרו בבית משפט השלום בנצרת.

ביפיע הושלכו 2 רימוני הלם לבית מקומי. שוטרי תחנת נצרת שהגיעו למקום יחד עם חבלני המשטרה אספו ממצאים ופתחו בחקירה לבירור הנסיבות והרקע.

יחידת חילוץ גולן, היחידה המשטרתית של משטרת מחוז צפון, הוזעקה לחילוץ במשושים, מטיילת עם חשד לשבר ברגלה שהייתה זקוקה לטיפול ופינוי מהנחל.

בפעילות שוטרי מרחב נתב"ג מיחידת הבילוש 747 הוחשד גבר כבן 30 שחזר בטיסה ממוסקבה. בבדיקת כבודתו התגלו בה חבילות דולרים. בדיקה מעמיקה יותר העלתה כי אין מדובר בדולרים אמתיים. הנוסע סיפר לבלשים כי אלו מיליון דולר למשחק ואלו עלו לו במוסקבה 50 דולרים. לדבריו ביקש להביא אותם לארץ על מנת לשפוך אותם על חברו ביום חתונתו. המשך טיפול הועבר למכס.

בליל שבת בסביבות השעה 21:50 התקבל דיווח על שמיעת פיצוץ ברחוב אילות באילת ושריפה שפרצה במקום. כולות משטרה רבים הגיעו למקום וסגרו את הזירה בכדי לאפשר לכוחות כב"ה לבצע משימתם תוך חדירה למבנה כאשר האש עדיין מתפשטת. במהלך סריקות לוחמי האש בקומה העליונה של הבית אותרה גופת בחור בשנות ה-30 לחיו. צוות מד"א במקום קבע את מותו. חוקרי משטרת אילת החלו בחקירה משותפת עם חוקר שריפות של כב"ה. מבדיקה ראשונית מדובר בפיצוץ נפחי שמקורו טרם הוברר. כוחות עדיין פועלים בזירה. אין מדובר בפיצוץ על רקע פלילי.

בפעילות שוטרי הסיור של תחנת מעלה אדומים, מחוז ש''י, על בסיס מידע, בסמוך לאתר עין מבוע, נעצרו שני חשודים בגירים תושבי חברון בשעה שפרצו וגנבו משני רכבי מטיילים שחנו בסמוך לאתר. ברשותם של החשודים נתפסו כלי פריצה ורכוש שנגנב מרכבי המטיילים במקום. השניים הועברו לחקירה בתחנת משטרת מעלה אדומים.

בשבת בשעה 16:39 פעלו 3 צוותי כיבוי מתחנת קרית גת בשריפה בחדר מדרגות ברחוב גת בקרית גת, האירוע הסתיים ללא נפגעים. נפתחה חקירה.

בליל החג בשעה 00:21 פעלו 3 צוותי כיבוי מתחנת אשדוד בשריפה בחצר דירה ברחוב אמרלד באשדוד, האירוע הסתיים ללא נפגעים. נפתחה חקירה.

בבוקר החג בשעה 10:55 פעלו 3 צוותי כיבוי מתחנת אשקלון בשריפה מתחנת לבניין ברחוב חננאל באשקלון וכתוצאה מכל עשן חדר לדירות, 2 אנשים מבוגרים חולצו מהדירות ע״י לוחמי האש והועברו לטיפול מד״א. נפתחה חקירה.

במהלך הביקורים בהר הבית עוכבו 3 מבקרים יהודים שהפרו את כללי הביקור במקום ו-3 בני מיעוטים (2 ניסו להפריע למהלך הביקורים בהר ונוסף בגין תקיפת יהודי בסמוך לשלשלת, אין נפגעים). הביקורים נמשכו כמתוכנן.

בליל החג בחצות בגבעת אולגה נדקר גבר באמצע שנות הארבעים בפלג גופו העליון, פונה במצב קל לבי"ח הלל יפה. שוטרי תחנת חדרה עצרו צעיר בן 20 חשוד בדקירה שהועבר לתחנה להמשך חקירה.

בתחנת דלק בכפר זלפה התפתחה קטטה בין שתי משפחות מסוכסכות. כתוצאה מהקטטה 6 פצועים: פצועה אחד מדריסה מצבו קשה שני פצועים נוספים מדקירה מצבם קל (אחד מהם הינו אחיו של פצוע הדריסה) ושלושה פצועים קל מחבלות, פונו להלל יפה, (בני 20-50) כוחות של תחנת אום אל פאחם הגיעו למקום השליטו סדר ופתחו בחקירת הנסיבות.

בליל החג התקבלה הודעה במוקד מאה של המחוז הדרומי מבן משפחה שסיפר שהתקשר לבית סבו ברח נורית בערד ולא היה מענה והוא דואג, למקום נשלחו שוטרי תחנת ערד. הם הגיעו לדירה ומשלא היה מענה פרצו את הדלת. בדירה נמצאו שלוש גופות, שני גברים ואשה מבוגרת ללא רוח חיים. מבדיקה עלה כי מדובר בזוג הורים בשנות ה-80 לחייהם ובנם בשנות ה-50 לחייו וכי על פי החשד מדובר ברצח ובהתאבדות, הנסיבות בחקירה. לזירה זומנה מעבדה ניידת. מפקד משטרת מרחב הנגב תת ניצב אמנון אלקלעי הגיע לזירה וציין כי מיד עם קבלת ההודעה יצאו לזירה כוחות משטרה גדולים שלאחר הכניסה לבית מצאו שני גברים ואישה ללא רוח חיים ובמהלך החיפוש בבית נמצא מכתב המסביר את האירועים. עוד הוא ציין כי מדובר באירוע טרגי שנסיבותיו בחקירה.
בשעה 21:01 נמסר למד"א מרחב ירושלים על גבר שנמצא מחוסר הכרה במבנה נטוש ברחוב השבעה בבית שמש. חובשים ופאראמדיקים של מד"א דיווחו על גבר כבן 25 ללא רוח חיים וקבעו את מותו. נסיבות האירוע אינן ברורות.

בליל החג בשעה 00:52 נמסר למד"א מרחב נגב על ככה"נ רכב עם אנשים שנסחף לתוך האגם, בירוחם - באגם ליד הסכר. חובשים ופאראמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי ופינו לביה"ח סורוקה גבר כבן 40 במצב קשה לאחר שחזר דופק במהלך פעולות החייאה על רקע טביעה.

לפנות בוקר החג בשעה 05:16 נמסר למד"א מרחב איילון על רוכב אופנוע שהחליק ברח' הקוקיה בראשל"צ. חובשים ופאראמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי ופינו לביה"ח תל השומר גבר כבן 38 במצב בינוני עד קשה עם פגיעות ראש ובטן.

בשבת בצהריים בשעה 14:22 נמסר למד"א מרחב אשר על ילד שהתנגש בעמוד ונפגע בראשו כשרכב על אופניים בכפר כאבול. חובשים ופאראמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי ופינו לביה"ח רמב"ם ילד כבן 9 במצב קשה עם חבלת ראש מורדם ומונשם.

בליל החג בשעה 20:12 נמסר למד"א מרחב לכיש על צעיר שנדקר במהלך קטטה בחוף הקשתות באשדוד. חובשים ופאראמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי ופינו לביה"ח קפלן צעיר כבן 20 במצב קשה לא יציב עם פצע דקירה בפלג גופו העליון מורדם ומונשם.

בליל החג בשעה 22:45 נמסר למד"א מרחב דן על צעיר שנמשה מהמים ע"י צוללנים ככה"נ לאחר שטבע בשעות אחר הצהרים בחוף ירושלים בתל אביב והובא לחוף המרינה ע"י השיטור הימי. חובשים ופאראמדיקים של מד"א דיווחו על צעיר כבן 23 ללא סימני חיים וקבעו את מותו. (ככה"נ נתין זר מאריתריאה)

הרוג וארבעה פצועים קל-קשה בתאונת דרכים חזיתית בין 2 כלי רכב פרטיים בכביש 71 בין קיבוץ תל יוסף לכלא שיטה. פצועה קשה פונתה במסוק ע"י מד"א לביה"ח רמב"ם בחיפה. בוחני התנועה חוקרים כעת את נסיבות התאונה

מהכפר כאבול פונה על ידי מד"א קטין בן 10 עם פציעת ראש במצב קשה לבית החולים רמב"ם בחיפה. שוטרי תחנת משגב הגיעו לבית המשפחה לבדוק את נסיבות הפציעה, על פניו מסתמן לפי העדויות כי הקטין רכב על אופניים ונפל מהם. בוחני התנועה ושוטרי תחנת משגב גובים עדויות.

בליל שבת סמוך לחצות, ארעה תאונת "פגע וברח" בבאר שבע ברחוב ג'ו אלון. רכב סוזוקי בלאנו איבד שליטה בכניסה לכיכר עם יגאל ידין, פגע באבני השפה תוך כדי שהוא עולה על אי תנועה, ממשיך לנתיב הנגדי ופוגע בהולך רגל כבן 14. הנער פונה במצב בינוני לבית החולים סורוקה. בוחני הזרוע המבצעית של אגף התנועה דרום, איתרו את הרכב כשעה לאחר האירוע. לאחר זמן קצר אותרה הנהגת בעיר העתיקה כשהיא מתנהגת כבגילופין. הנהגת נלקחה לחקירה ונעצרה.

בפעילות של סיירת האופנועים הארצית בצפון, עוכב באיזור הקריות נהג תושב קריית אתא כבן 43, כשהוא נוהג ברכב מסחרי בקו חלוקת לחם, תוך שהוא משתמש בטלאפון נייד וללא חגורת בטיחות. מבדיקה שביצעו השוטרים עלה כי הנהג נוהג בפסילה. לחובתו פסילה בפועל למשך 10 חודשים בגין נהיגה בשכרות וכן, 10 חודשי מאסר על תנאי. הנהג נעצר ונכלא.

במהלך פעילות שוטרי הזרוע המבצעית של אגף התנועה בתל מאביב, עוכב בשעה 01:30 במחלף לה גווארדיה, נהג קטנוע תושב תל אביב כבן 30, עם מטען יתר של עיתונים באופן העלול לסכן את עצמו ואת משתמשי הדרך האחרים. עוד התברר כי הוא נוהג למעלה משנה ללא טסט. העבירה הופסקה והנהג קיבל דו"ח בגין העבירה שביצע.

בפעילות משותפת של זרוע מבצעית צפון של אגף התנועה, תחנת טבריה וכוח יס"מ כלפי כלי רכב B.M.W משופרים, נבדקו עשרות כלי רכב שנסעו בכביש 77, בין צומת גולני לצומת פוריה. שבעה רכבים הורדו מהכביש בגין שינויי מבנה וליקויים מכאניים.

סיכום אירועי השבת והחג בשיתוף אתר ׳בחדרי חרדים׳, מוקד זק״א ו׳רשת קבוצת העיתונאים רוטרניק׳.
תל אביב פלילים מעצרים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד