י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

האדמו"ר מויזניץ: "קבוצות הוואטסאפ הורסות משפחות"

"בגלל קבוצות הוואטסאפ, משפחות מתפרקות", כך אמר האדמו"ר מויז'ניץ וקרא להתנתק מהקבוצות

האדמו"ר מויזנ'יץ. (באדיבות המצלם)
האדמו"ר מויזנ'יץ. (באדיבות המצלם)


"בגלל קבוצות הוואטסאפ, משפחות מתפרקות", כך אמר האדמו"ר מויז'ניץ הערב (מוצאי החג), וביקש מחסידיו להימנע מלעשות שימוש בקבוצות הללו.

במהלך דברים שנשא האדמו"ר מויז'ניץ במשא נעילת חג השבועות בקרית ויז'ניץ בבני ברק, תקף האדמו"ר בחריפות את קבוצות הוואטספ באוזני אלפי חסידיו ששהו בצילו בשבת‏ ובחג השבועות.

האדמו"ר קרא להתחזק בלימוד תורה, שיעורי תורה ברבים ואסיפות חברים בשבת. בהתייחס לטכנולוגיה החדשה אמר האדמו"ר: "כל מה שאינו כשר, הרי הוא טריפה. לא דווקא מכשיר האייפון. משפחות מתפרקות וחורבנות איומים מגיעים כתוצאה ‏מהואטספ והטלגרם זה קטסטרופה אני שומע שיש קבוצות של 100 אנשים ויותר שיש שם ופעמים שיש שם לשון הרע ורכילות".

לאחר הדברים, עם צאת החג נרשם גל של ניתוקים מקבוצות מקרב חסידי ויז'ניץ.

'בחדרי חרדים' מגיש חלק מדבריו של האדמו"ר במהלך הטיש.

"ישבתי עם חברי עם בית הדין לפני חג השבועות וסיכמתי איתם שאנחנו נשב גם אחרי שבועות להוציא תקנות חדשות למוסדות, מי שיחזיק את המכשירים הטרפים אפילו שזה כשר למחצה שליש ורביע לא יהיו שום פשרה והילדים לא ייכנסו ללמוד במוסדות, ואני מבקש שלא יבואו לבקש ממני פרוטקציה לא יהיו שום פשרות.

"אני רוצה להגיד לכם גם בשןרה טובה כמה פעמים שדיברתי נגד המכשירים ואנשים באו להביא לי מכשירים כאלו ובשריפת חמץ שרפתי כמה מכשירים כאלו, אני שוקל לאסור למי שיש מכשיר לא כשר שלא ייכנס אלי לקוויט'ל".

במהלך התורה אף ביקש שבכל המוסדות ילמדו בשפת היידיש ולא צריך לדבר את השפה של העברית של הציונים.
ויזניץ חג שבועות וואטספ חסידים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 17 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד