כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024

8 חודשי מאסר נגזרו על אולמרט בפרשת טלנסקי

נקבע עונשו של אולמרט שהורשע בעבירות מרמה והפרת אמונים בכך שקיבל מאות אלפי שקלים שלא כדין

אולמרט, פלאש90
אולמרט, פלאש90


בית המשפט המחוזי בירושלים מסר הבוקר (ב') את גזר דינו של ראש הממשלה לשעבר אהוד אולמרט שהורשע במשפט החוזר בפרשת טלנסקי - שמונה חודשי מאסר בפועל, זאת בנוסף לעונש של 6 שנות מאסר התלוי ועומד נגדו בפרשת הולילנד.

אולמרט הורשע בפרשה בעבירות מירמה והפרת אמונים בכך שקיבל מאות אלפי שקלים שלא כדין מאיש העסקים האמריקני, מוריס טלנסקי. זאת, לאחר ששולה זקן, מזכירתו של אולמרט הביאה לפרקליטות הקלטות של שיחות בין השניים שהוכיחו כי אולמרט עשה בכספים שימוש פרטי ולא דיווח על כך.

כזכור, נגד אולמרט תלוי ועומד עונש של 6 שנות מאסר בגין הרשעתו בשוחד במשפט הולילנד והוא מערער על פסק הדין בתיק זה לבית המשפט העליון.

יו"ר מרצ, ח"כ זהבה גלאון, הגיבה על גזר הדין שניתן בפרשת טלנסקי: "יש דין ויש דיין, כשדגל שחור מתנוסס מעל ראשו של הפוליטיקאי הבכיר ביותר הוא הולך לכלא. טוב שמערכת המשפט קבעה את עונשו של ראש הממשלה לשעבר תוך התעלמות מסוללת היחצנים והסנגורים מטעמו שמקיפים אותו כבר שנים, מי בהון-שלטון, ומי בעיתון, כאילו הגיוני שיהיה דין נפרד לאנשי ציבור ולאזרחים מן השורה".

גלאון מוסיפה: "אני גאה בפרקליטות ומחזקת אותה על המאבק הצודק והעיקש נגד הכרעת הדין הקודמת, השגויה והמסוכנת, לפיה נבחר ציבור יכול להכניס לכיס מעטפות כסף מפוקפקות ולצאת מזה נקי".
אולמרט טלנסקי הרשעה גזר דין

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד