י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024

פתח תקווה: ראש העיר נגד המועצה הדתית

איציק ברוורמן במכתב חריף למועצה הדתית בפתח תקווה: אם לא תפעלו לטיפול בסוגיית הגניזה - אפנה לשר הדתות

ברוורמן. צילום: קובי הר צבי
ברוורמן. צילום: קובי הר צבי


לאחר נסיונות רבים של ראש העיר פתח תקווה איציק ברוורמן לפתור את בעיית הגניזה המתמשכת, יחד עם שיתוף פעולה של ראשי המפלגות הדתיות - אוריאל בוסו מש"ס, איציק דעי מהבית היהודי, ואליהו ברוכי מיהדות התורה, נאלץ ראש העיר להוציא מכתב חריף ביותר כלפי הנהלת המועצה הדתית, אותה הוא מאשים בהתחמקות מכל השתתפות בנושא, על אף שזה חלק מתפקידה הרשמי אותו מילאה שנים רבות, ועל אף העברות כספיות שראש העיר העביר למועצה.

לדברי מקורבי ראש העיר, על אף שהוא קשוב מאוד לבעיה החמורה, ומודע לכאב הרב שהיא מעוררת בקרב התושבים ואף הוביל מהלך ייחודי לקראת פיתרון, הוא לא יכל להתעלם מההתנערות המוחלטת של המועצה הדתית בנושא, ומהעובדה כי יש מי שמנסה לטפול אליו את האשם כביכול מדובר בחובה אותה הוא לא ממלא. זאת באמצעים שונים כולל מודעות בתשלום בעיתונות. ובכך לנסות "לאלץ" אותו לשלם את כל החשבון מקופת העיריה.

בשל כך, הורה ראש העיר במכתב מיוחד למועצה הדתית לטפל בחובתה ולפנות את הגניזה באופן מיידי. במידה ולא תמלא את הוראתו, מתכוון ראש העיר לפנות לשר הממונה דוד אזולאי ולדרוש התערבותו בנושא, כולל אישור לפינוי הגניזה באמצעות העיריה וקיזוז התשלום מההעברות הכספיות של ראש העיר למועצה הדתית.



פתח תקווה מכתב מועצה דתית ראש עיר גניזה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 10 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד