ז' אייר התשפ"ד
15.05.2024

לראשונה מאז צוק איתן: רקטה באזור אשדוד

רקטה נפלה בסמוך לאשדוד • יתקיימו באשדוד לימודים רק במבנים ממוגנים • תושב אשדוד ל'בחדרי חרדים': "הילדים רצו למדרגות בבהלה"

צילום: נתי שוחט, פלאש90
צילום: נתי שוחט, פלאש90


מיד לאחר השעה 21:00 הערב (ג'), הופעלה אזעקה באזור העיר אשדוד ובישובי לכיש, ועשרות אלפי אזרחים נמלטו לאזורים מוגנים. לפי האיכון של צה"ל, נפלה רקטה בסמוך לגן יבנה.

למרכז הרפואי ברזילי הגיעה נפגעת חרדה בת 15 מאשדוד.

האזעקות נשמעו באשדוד, בני דרום, נווה הרצוג, ניר גלים, עד הלום, אמונים, בית עזרא, גבעתי, עזר, עזריקם, שדה עוזיהו ושתולים.

תושבי אשדוד דיווחו על שלושה פיצוצים שנשמעו באיזור, אך עד כה לא דווח על נפגעים או נזק.

שמואל תושב אשדוד, אמר ל'בחדרי חרדים' "בגלל האזעקה, הכל חזר אלינו. הילדים המבוהלים רצו החוצה למדרגות כי אין לנו ממ"ד. הפחד הוא שגם בקייץ הקרוב נעבור שוב מלחמה, שלא לדבר על החופש שכולנו כבר מחכים לו כמעט שנתיים שכן בשנה שעברה לא היה חופש בעקבות צוק איתן.

"שוב נחשוב פעמיים בטרם נצא לרחוב ונחשבן היטב היכן ישנם מרחבים מוגנים בקרבת מקום? האם היציאה דחופה או סובלת דיחוי? שוב הילדים לא יסכימו להישאר לבד עם הביביסיטר כי אולי תהיה האזעקה. זה לא קל".

עיריית אשדוד הודיעה כי מוסדות החינוך מחר ייפעלו כרגיל פרט למוסדות שאינם ממוגנים. באשר לשוק העירוני, החלטה על הפעלתו תתקבל מחר בבוקר.

גורם צבאי בישראל העביר מסר לחמאס בעקבות שיגור הרקטה לשטח ישראל. על פי הגורם, ישראל רואה בחמאס כאחראי לכל הנעשה בשטח הרצועה.
עזה טרור אזעקה דרום

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד