י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

האדמו"רים באשדוד: נפילת הטיל בגלל חילול השבת ב'ביג'

האדמו"ר מסאדיגורא והאדמו"ר משומרי אמונים שהו באשדוד בעת שהושמעה האזעקה אמש • האדמו"רים אמרו לחסידיהם: "השבת היא המזוזה של העיר - נפילת הטיל ליד אתר מחלל שבת מרמז על כך שיש להתחזק בעניין"

צילום: 'באדיבות המצלם'
צילום: 'באדיבות המצלם'


האדמו"רים מסאדיגורה ושומרי אמונים: נפילת הטיל בסמוך למרכז מחלל השבת – מסר ותביעה לחיזוק שמירת השבת.

האדמו"ר מסאדיגורה ביקר אתמול (ב'), באשדוד וקיבל את קהל חסידיו לברכה. לקראת סיום ביקורו עמד לעלות לאדמו"ר משומרי אמונים ברח' בעל הנס בעיר. אולם, מיד בתחילת הביקור, על המפתן, הושמעה לפתע האזעקה.

וכך, בשעה שבה החרידו קולות הצופרים את העיר, הסבו להם האדמו"רים יחד כשהציבור מאזין בקשב רב לדבריהם.

זמן מה לאחר מכן דווח כי אחד הטילים נפל סמוך לכניסה הדרומית לעיר, בקרבת מקום למרכז 'ביג פאשין' הנמצא לאחרונה בעין הסערה בעקבות חילולי השבת.

האדמו"ר מסאדיגורה אמר כי "כיהודים יודעים אנו שאין דבר הנעשה שלא בהשגחה. ואכן, זכינו לראות נסים כאשר הטילים לא פגעו באף אדם מישראל ולא גרמו לנזק לא בגוף ולא ברכוש, אך זאת בשל מסירות אלפי ישראל השומרים על השבת ובזכות התפילות שהושמעו אך בשבוע האחרון בעיר".

עם זאת, אמר, "על תושבי העיר לראות בכך רמז משמים, שכן השבת היא המזוזה והשמירה על העיר וכאשר טיל נופל בקרבת מקום לאתר המחלל שבת, יש להסיק מכך שיש להתחזק בשמירת השבת ולפעול ככל האפשר למיגור חילולי השבת המאיימים על ביטחונם של תושבי העיר".

האדמו"ר משומרי אמונים הוסיף: "השבת היא מקור הברכה ומיניה מתברכין כל שיתא יומין, ואין ספק כי בזכות התייצבות התושבים הרבים לימינה של השבת ונכונותם לפעול למענה, ובעיקר בזכות תפילת רבים של אלפי תושבי העיר שהתכנסו לתפילה יחד שבטי ישראל – זכינו לראות חסדי ה' עין בעין".

לבקשתשל האדמו"ר, בירך האדמו"ר מסאדיגורה את מזכיר ועדת ההיגוי מטעם בד"ץ 'רבני הקריות' הרב משה לבקוביץ ממקורבי הרבי משומרי אמונים ושנכח במקום.
אשדוד וידאו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 10 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד