י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024

אשר יגורנו: בת שנתיים נשכחה ברכב

בת שנתיים נשכחה ברכב בפתח תקווה ופונתנה במצב קל לבית החולים שניידר • המשטרה פחה בחקירה

צילום: פלאש90
צילום: פלאש90


יום חם? כבת נשכחה ברכב ברחוב מנחם בגין בפתח תקווה , ופונתה לבית החולים שניידר במצב קל. המשטרה פתחה בחקירה.

הבוקר בשעה 10:10 התקבל דיווח במד"א מרחב ירקון על פעוטה שחשה ברע. לדברי בני משפחתה, זאת לאחר ששהתה ברכב במשך דקות ארוכות והוצאה על ידי אמא שהעלתה אותה לביתה בפתח תקווה.

חובשים ופאראמדיקים של מד"א פינו אותה במצב קל לבי"ח שניידר.

במד"א שבים ומזכירים לציבור כי לא משאירים תינוקות וילדים ברכב ללא השגחת מבוגר, אף לא למספר דקות, גם לא אם חלונות הרכב פתוחים וגם לא כשהמזגן דולק. ביום חם כזה הטמפרטורות ברכב סגור יכולות להגיע ללמעלה מ-60 מעלות.

בשל גל החום, הורה אתמול נציב הכבאות וההצלה רב טפסר שחר איילון לתגבר את כל תחנות הכיבוי ובמיוחד אלו שבשטחן אזורי יער וחורש. בסך הכל ישנם היום בתחנות 600 לוחמי אש. טייסת הכיבוי, המונה היום כבר 12 מטוסים, בכוננות לפי מדרג שנקבע באגף המבצעים. הציבור נדרש שלא להדליק אש בכל צורה שהיא לרבות מדורות וגזם ולדווח מיד על שריפה.

הלחות היחסית הצפויה היום (רביעי) בשעות הצהריים: ירושלים לוד ובאר שבע 5%, תל אביב עפולה ואילת 10%. ביום חמישי תחול ירידה ניכרת בטמפרטורות, אך יוסיף להיות חם מהרגיל עד שרבי בעיקר בהרים ובפנים הארץ. הרוחות יתחזקו וצפוי להיות אביך, בעיקר בדרום.

ביום שישי מעונן חלקית עם עוד ירידה ניכרת של הטמפרטורות אשר תהיינה מעט נמוכות מהרגיל לעונה. יתכן טפטוף או גשם קל בעיקר בצפון הארץ.

בשבת מעונן חלקית ללא שינוי ניכר בטמפרטורות אשר עדיין תהיינה מעט נמוכות מהרגיל לעונה. בצפון הארץ ובמרכזה ייתכן גשם מקומי ברובו קל.
מזג אוויר חום נשכח ברכב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד