י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024

המליאה סוערת: החרדים תוקפים - "צביעות בתפארתה"

ביטול סעיף כושר ההשתכרות הביא לסערה של ממש; מקלב ליש עתיד - "לא נתינים שלכם"

מקלב, צילום: מרים אלסטר, פלאש90
מקלב, צילום: מרים אלסטר, פלאש90


במליאת הכנסת התקיים דיון סוער בעקבות החלטת הממשלה לבטל לאלתר את גזירת מפלגת "יש עתיד" לפיה, מיצוי כושר ההשתכרות יהווה קריטריון ותנאי לסבסוד במעונות יום.

הדיון שהתפתח בעקבות העלאת הנושא על ידי נציגי "יש עתיד" ו"ישראל ביתנו" עורר ויכוח נוקב. במהלך הדיון אמר גפני - "האכזריות שלכם ידועה, לא היה תחום מתחומי החיים של הציבור החרדי שלא ניסיתם להכות בנו".

דרעי שאל בכעס - "היכן דאגתם לחרדים בממשלה הקודמת?", ומקלב אמר כי "הממשלה הקודמת היתה צריכה ליפול רק בגלל החוק הזה. האבסורד זועק לשמים, זוהי צביעות בתפארתה. אנחנו לא נתינים שלכם ולא זקוקים לדאגה שלכם".

ח"כ מנחם אליעזר מוזס אמר: "זה לא מיצוי כושר השתכרות, זה מיצוי כושר הרשעות!! רשעות שהובילה ממשלת הזדון שבסיעתא דשמיא נפטרנו ממנה. תחת סיסמא זו ניסו להדיר את הציבור החרדי מכל זכויותיהם במדינה. ניסו להדיר אותם מזכויות לדיור, מזכאות לשכר דירה, מקבלת סבסוד במעונות יום, וכו'. רשעות זו הובילה אותם לגזור עלינו עשרות גזירות, בראשם קיצוץ קצבאות הילדים אשר לדברי הביטוח הלאומי הוסיף 50,000 ילדים למעגל העוני ולחרפת רעב. "על ממשלה כגון זו שהיתה אנו נוהגים לברך "ברוך שפטרני".
מליאה כנסת ישראל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 18 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד