כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024

איך זה מרגיש לגור על פסגת העולם?

מעוניין לדעת איך זה מרגיש לגור על פסגת העולם? תתפלא, אבל היום אתה יכול לחוש זאת בעצמך! • אינפורמטיבי

ככה מרגיש לגור על פסגת העולם
ככה מרגיש לגור על פסגת העולם





תשאפו גבוה, יותר גבוה, עוד גבוה, עכשיו עוד טיפה גבוה – יופי, הגעתם! כן, בירושלים עיר הקודש – אליה עולים גבוה, באחת השכונות הגבוהות יותר בירושלים, כאן ב'בית וגן' הירושלמית, בין שני מגדלי יוקרה גבוהים – ממוקם פנטהאוז החלומות שלך שמשקיף לנוף מפעים עוצר נשימה..

ברוכים הבאים לפרויקט המגורים היוקרתי 'אלעד – בית וגן'. ככה זה, כששואפים גבוה, מגיעים לפסגה. לא בכדי מוגדר הפרויקט תחת הסלוגן: "לגור בפסגת העולם". כשתגיעו לכאן לביקור, בפנטהאוז הממוקם בראש המגדלים היוקרתיים, תביטו סביבכם לעבר הנוף אשר יעתיק את נשימתכם, האוויר הצח שאכן מרגיש צלול כיין, וכמובן המתחם היוקרתי עצמו – תחושו כי אכן נמצאים אתם על פסגת העולם.

פרויקט המגורים הייחודי של חברת 'אלעד מגורים' בשכונת בית וגן משלב כאמור בין נוף טבעי מפעים למיקום מרכזי בעיר. מספר הפנטהאוזים מוגבלת ומוצעת כעת לשיווק מהיר. מה שמהווה הזדמנות נדירה שקשה למצוא כמותה בארץ בכלל ובירושלים בפרט.

פרויקט "אלעד בית וגן" של חברת אלעד ישראל מגורים שהינה חברת בת של קבוצת 'תשובה', ממוקם בקו התפר בין שכונת בית וגן, מתחם הולילנד וקרית יובל. הפרויקט הוא היחיד הממוקם בנקודה הקרובה ביותר ליער ירושלים ומבטיח נגישות ונצפות גבוהה ביותר לאחד מערכי הטבע הנדירים בעיר. לצד ערכי הטבע והנוף, הפרויקט נמצא בצומת אורבנית נגישה הקרובה למרכזי קניות וחינוך וכן לרכבת הקלה וצירי תחבורה מרכזיים.

המגדל הראשון בפרויקט אלעד בית וגן אוכלס כמעט כולו. את הדובדבן שבקצפת שמרה החברה לסוף השיווק, וכיום מוצעות למכירה דירות הפנטהאוז שבפרויקט: ארבעה חדרים בשטח של 130 מ"ר עם מרפסת בשטח של 32 מ"ר; דירת פנטהאוז חמישה חדרים בשטח של 138 מ"ר עם מרפסת בשטח של 52 מ"ר ודירות פנטהאוז חמישה חדרים בשטח של 143 מ"ר עם מרפסת בשטח של 47 מ"ר. הדירות מוצעות למכירה בין 4.8 מיליון שקל עד 6 מיליון שקל בהתאמה.

יש דברים שאסור לך להחמיץ, התקשר כעת 9103* לקביעת פגישה ואתה בדרך למעלה, גבוה על פסגת העולם.
אלעד חדרים דירה מגורים בית וגן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד