י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

דברים חדשים שכדאי לכן לדעת: צרכנות

אלו מוצרים חדשים יוצאים בימים אלו למדפים והיכן יש מבצעים? עקבו אחר מדור הצרכנות שלנו וראו כי טוב

דברים חדשים שכדאי לכן לדעת: צרכנות
יחצ




קוקה-קולה ישראל משיקה 2 גדלים חדשים באריזות המשפחתיות!
לקראת הקיץ ובמסגרת חגיגות מאה השנה לבקבוק ה- "קונטור" הקלאסי: Celebrating 100 years of the Coca Cola bottle - קוקה-קולה מרחיבה את קו המוצרים שלה בישראל ומשיקה לראשונה במדינה בקבוקים בשני גדלים חדשים במותגי משפחת קוקה-קולה, שיעניקו מענה רחב יותר למגוון צרכיהם של הצרכנים. את הבקבוקים החדשים בצורת ה-"קונטור" הקלאסית של קוקה-קולה, ניתן להשיג בכל נקודות המכירה. האריזות החדשות הן בקבוק בגודל 1 ליטר של קוקה-קולה, בקבוק בגודל 1 ליטר של קוקה-קולה זירו, מארז חסכון של 6 בקבוקי 2 ליטר של קוקה-קולה והם מצטרפים למשפחת הבקבוקים של קוקה-קולה אשר כוללת: בקבוק 1.5 ליטר, בקבוק 500 מ, בקבוק זכוכית 350 מ"ל, פחית 330 מ"ל, ו-בקבוק מיני 250 מ"ל, ומייצרים מגוון רחב של אריזות ברמות מחיר שונות, המתאימות לסיטואציות צריכה שונות, ולמשפחות גדולות וקטנות בהתאמה.




טיטולים פרימיום מייצרים לך לילה שקט
כאמא מנוסה - אי אפשר להתווכח איתך בכל הנוגע לתינוקך, כך גם כשאת בוחרת לו חיתול. ניסיון זה הוא שמבטיח שתעניקי לתינוקך את הטוב ביותר. טיטולים פרמיום משיק בימים אלה חיתול חדש, בעל ספיגה טובה יותר לאורך זמן, אשר מעניק לך ולתינוקך תחושת ביטחון ולילה שקט., מציג שילוב מנצח בין ניסיון עתיר שנים לבין קדמה וטכנולוגיה, ומעניק לך ולתינוקך את הפתרון המושלם ללילה שקט. מלבד השיפור המשמעותי שמביא איתו החיתול החדש מבחינת הספיגה, הושם דגש גם על העיצוב - בצבעים רכים ונעימים ועם דמות התינוק האהוב והמוכר מאריזות הטיטולים.


פיקניק מפנק עם טירת צבי
בימים אלו מציעה טירת צבי רעיונות לערכת פיקניק מפנקת – איתה אפשר לסדר מנות אוכל מהירות וקלילות, מתאימות גם לבית וגם לחיק הטבע. את הפסטרמות תוכלו לשלב בכריכי פרנץ' טוסט, להפתיע עם מרקים בטוויסט של נקניקיות עוף, ועוד ועוד.




ישראכרט עם מבצעים שיהפכו את הבית ליפה יותר
תכנית ההטבות מגיע לך יותר מבית ישראכרט, עוזרת לכם לרענן לשפץ ולהאיר את הבית. מידי חודש מציעה התכנית לאלפי לקוחותיה מגוון רחב של הנחות והטבות קבועות במבחר רשתות ובתי עסק מובילים. ההנחות הקבועות מוענקות לחברי תכנית מגיע לך יותר!! באופן אוטומטי במעמד חיוב החשבון החודשי ואין צורך לבקשן מבית העסק. פירוט ההנחה מופיע על גבי הודעת החיוב החודשית הנשלחת מידי חודש לבית הלקוח. חברי התוכנית ייהנו גם מפתרונות תאורה לבתים פרטיים, תכנון לתאורה, פרקטים ועוד. את ההטבות ניתן לממש עד י"ג בתמוז תשע"ה (30.06.15).



עוגיות ההפתעה של טעמן
טעמן מפנקת אתכם עם עוגיות רכות מצופות שוקולד וג'לי בטעמי תות ותפוז. העוגיות של טעמן מהוות פתרון מושלם לרגע בו מתחשק משהו טעים במהלך יום העבודה, לנשנוש בין הארוחות, ל'טעימה' קטנה ליד הקפה, ופינוק קטן לקחת לדרך. הן מצופות שוקולד וג'לי בטעמים של תות ותפוז, בעלות מרקם רך והן נימוחות בפה ומהוות מעדן אמיתי גם לילדים קטנים.




טבעול משיקה שניצל תירס מרכיבים ביתיים בלבד
טבעול מבצעת שינוי מהותי במתכון השניצל. המתכון החדש שעולה על המדפים בימים אלה, מורכב אך ורק משמונה רכיבים המוכרים לכולם מהמטבח הביתי: תירס, מים, פירורי לחם, שמן קנולה, חלבון חיטה, חלבון ביצה, קמח חיטה ומלח. זהו זה. השניצל בכשרות מהודרת של בד"ץ העדה החרדית. המהלך של טבעול מצטרף למגמה בינלאומית לצמצום רשימת הרכיבים של מוצרי מזון והנגשת המידע אודות ההרכב התזונתי. רשימת הרכיבים של שניצל התירס החדש תתנוסס בבולטות בחזית המוצר, ותספק מידע ברור, פשוט וקל להבנה.


צרכנות קוקה קולה מבצעים הגנת הצרכן אירועים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד