כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024

לפיד: "נתניהו הציע לי את משרד החוץ"

יו"ר 'יש עתיד' טוען כי הליכוד העביר לו הצעה להצטרף לממשלה, תמורת משרד החוץ ושלושה תפקידי שר נוספים

צלם:פלאש90
צלם:פלאש90


לאחר ההכחשות שנשמעו מפי גורמים בליכוד באשר לדיווח כי הוצע ליש עתיד להצטרף לקואליציה תמורת מספר תפקידים מכובדים - כולל משרד החוץ, הערב (מוצ"ש) מאשר יו"ר יש עתיד יאיר לפיד את הדברים בראיון לחדשות 2.

לדברי לפיד, בהצעה שהגישו מקורבי נתניהו לידי ח"כ מאיר כהן מיש עתיד הוצע תיק החוץ וכן עוד שלושה משרדים נוספים אך לפיד סירב להצעה.

לפיד הוסיף ואמר כי "היה דיון מוקדם, לא הייתי נכנס לזה אילולא הם הודיעו שלא היה ולא נברא. אני לא אוהב כשמשקרים. אנשי ראש הממשלה פנו אלינו דרך ח"כ מאיר כהן וביקשו להגדיל את הממשלה. הודענו להם שלא יהיה ואין לקיים על זה דיון. זו ממשלה שאסור לנו להיות חלק ממנה".

גורם ביהדות התורה הגיב הערב לבחדרי חרדים לדברי לפיד ואמר: "במקום שבעלי תשובה עומדים צדיקים גדולים אינם יכולים לעמוד. ביהדות התורה מאמינים שהבדיקה של הליכוד עם לפיד הייתה האם הוא חזר בתשובה והוא מוכן להודות שאין בכוונתו יותר להתעמר בחרדים".

יצויין כי בשבוע שעבר נפגש יו"ר יש עתיד ח"כ יאיר לפיד עם ראש הממשלה בנימין נתניהו אך השיחה לא עסקה בנושא הצטרפות לקואליציה.

מהליכוד נמסר בתגובה: "אף גורם לא הציע הצעה כלשהי ללפיד ברשות ובסמכות מטעמו של ראש הממשלה. יתרה מכך, ראש הממשלה בנימין נתניהו נפגש לאחרונה עם יאיר לפיד והנושא לא עלה כלל בפגישתם."
לפיד נתניהו חוץ פגישה קואליציה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד