י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

צעיר חרדי דקר מאבטח ברכבת הקלה בי-ם

הצעיר התנפל על מאבטח שהוריד אותו מהרכבת הקלה לאחר שלא שילם, ודקר אותו בבטנו; המאבטח פונה במצב קל

צעיר חרדי דקר מאבטח ברכבת הקלה בי-ם


צעיר שלא שילם התפל על מאבטח הרכבת הקלה בירושלים ודקר אותו בבטנו. שוטרי יס"מ שהגיעו למקום השתלטו על הבחור ועצרו אותו, המאבטח פונה במצב קל עד בינוני.

לפי עדי ראיה במקום, בחור שנראה לבוש כחרדי עלה לרכבת הקלה בירושלים ולא שילם על הנסיעה. כעבור כמה תחנות עלה פקח וביקש ממנו להציג כרטיס, הבחור סירב והתעמת עם הפקח, מאבטח שהגיע למקום הוריד את הבחור מהרכבת בתחנת הדוידקה במרכז העיר.

הבחור ירד מהרכבת התנפל על המאבטח, השכיב אותו על הרצפה ודקר אותו עם חפץ קהה באזור הבטן. המאבטח נפצע קל.

כוח משטרה שהוזעק למקום השתלט על הבחור הדוקר. עדי ראיה מספרים לבחדרי חרדים כי הבחור נראה לוקה בנפשו "באיזה התקף פסיכוטי". הוא נעצר ועוכב לחקירה על ידי המשטרה.

מדוברות המשטרה נמסר: "סמוך לתחנת הרכבת הקלה בדוידקה שוטר הבחין בצעיר יהודי המתעמת עם המאבטח במקום. הצעיר החל לתקוף גם את השוטר, שנפגע קל בידו וטופל במקום. החשוד נעצר והובא לחקירה בתחנת לב הבירה".

עוזאל ותיק דובר הרכבת הקלה מסר: "הבוקר בתחנת הדוידקה ארע מקרה חמור של תקיפת שוטר על ידי נוסע שלא שילם. הנוסע התעמת עם הבקרים ותקף אותם בעקבות בדיקת כרטיס שגרתית. בהמשך תקף הנוסע ופגע בשוטר שהגיע למקום. הנוסע נאזק על ידי השוטר ונלקח לחקירה בתחנת המשטרה. הבקרים פנו לתחנת המשטרה על מנת להגיש תלונה כנגד הנוסע. מדובר באירוע חמור ואנו מקווים שהמשרה תפעל כדי למצות איתו הדין בכל החומרה".

המאבטחים משתלטים על הדוקר:
מאבטח רכבת קלה ירושלים צעיר חרדי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 15 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד