כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024

שנה שישית ברצף: היערכות בתמך לכנס השנתי

היערכות בארגון תמך לקראת הכנס השנתי לבעלות עסקים, שייערך במלון רמדה ירושלים בהשתתפות אנשי מקצוע, אישי ציבור ומאות משתתפות

צלם:פלאש 90
צלם:פלאש 90


ארגון תמך המאגד בתוכו מגוון פעילויות לקידום נשים כבעלות עסקים, משלים בימים אלו את ההערכות לקראת הכנס השישי שיערך אי"ה במלון רמדה ירושלים.

הכנס, מלבד היותו מפגש מרתק בין מאות נשים חרדיות בעלות עסקים, מעניק למשתתפות יום חווייתי וגדוש בתכנים המאפשר להרחיב אופקים ולהתפתח.

הגב' שיינדי באב"ד, מנכ"לית תמך, אומרת כי משנה לשנה עולה מספר המשתתפות באופן משמעותי, "הנתון הזה מלמד אותנו כי אנו עושות משהו נכון, משהו מתבקש ומשהו ערכי. לאור חוסר יכולתנו בשנה שעברה לקלוט את כל המבקשות, הגדלנו השנה את האולם ונאפשר השתתפות של למעלה מ600 נשים. הפעילות של תמך במגוון הרבדים, זוכה להוקרה והערכה עצומה בקרב חברות גדולות במשק ושיתופי פעולה חדשים לטובת בעלות העסקים הולכים ונרקמים".

הגב' מירי גרין, רכזת הפעילות, מציינת כי התכנים השנה יהיו מרתקים ומגוונים במיוחד, הסופר חיים ולדר, הרב יחזקאל מנת, יפעת לשם ארגמן, שושי ברוידא בסיפורה האישי, בנוסף לכך ארוחת צהריים עשירה, כיבוד במהלך היום, השתתפות של שרים וחכי"ם יהפכו את היום למרתק במיוחד.

"עוד בטרם חלף שבוע מאז יצאנו בפרסום על הכנס, נרכשו מאות כרטיסים", מוסיפה מירי גרין. "אנו עושות הכל כדי לייצר למשתתפות חוויה מעצימה ומלמדת".

כאמור, הכנס יתקיים ביום ני, כ"ח סיון (15/6/15) במלון רמדה ירושלים

להרשמה והבטחת מקומך, מהרי להתקשר: 025423838
רמדה תמך כנס עסקים נשים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד