י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024

מוצר חדש הופך כל סקייטבורד לכלי תחבורה חשמלי

סטארט-אפ חדש בשם Mellow פיתח מנוע חשמלי נייד אותו ניתן להרכיב על כל סקייטבורד פשוט - ובכך להפוך אותו לכלי תחבורה חשמלי לכל דבר

מוצר חדש הופך כל סקייטבורד לכלי תחבורה חשמלי


המעבר מרכיבה על סקייטבורד רגיל לרכיבה על סקייטבורד חשמלי, אינו טבעי כפי שנדמה לנו. מדובר בכלי תחבורה כבד, יקר שמגיע לרוב עם שלט גדול ומסורבל שצריך ללמוד להשתמש בו.

בנוסף לכך, אחרי שכבר מתרגלים לסקייטבורד מסוים, קשה להחליף אותו באחר. אז למה בכלל להחליף אותו? זאת בדיוק המחשבה מאחורי הסטארט-אפ הגרמני Mellow שפיתח מנוע חשמלי אותו ניתן להרכיב על כל סקייטבורד קיים. למעשה מדובר בשני מנועים חשמליים שמורכבים בתוך שני גלגלי סקייטבורד בקוטר 79 מילימטר.

המנועים פותחו על-ידי מהנדס חשמלי לשעבר בב.מ.וו ועל פי החברה הם קלים במיוחד, עוצמתיים ועמידים למכות ורטיבות. את הגלגלים החשמליים ניתן להתקין על כל סקייטבורד שכולל 6 חורי הברגה, והם יכולים להביא את הסקייטבורד המשודרג למהירות מקסימלית של 40 קמ"ש ולטווח נסיעה של 15 ק"מ על הטענה מלאה של הסוללות.

ה-Mellow הושק לאחרונה באתר גיוס ההמונים קיקסטארטר במטרה לגייס 100 אלף אירו, כשנכון לכתיבת שורות אלה הוא כבר גייס 28 אלף אירו. אם אתם רוצים לצייד את הסקייטבורד שלכם במנוע חשמלי תוכלו להזמין את ה-Mellow דרך האתר תמורת 850 אירו, כלומר כ-3,800 שקל, והוא יישלח אליכם בסביבות מאי 2016.
Mellow סקייטבורד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד