כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024

הצעת חוק קנטרנית: נתניהו ישלם על הוצאותיו

ח"כ מיקי רוזנטל מהמחנה הציוני הגיש הצעת חוק שתחייב את ראש הממשלה לשלם על הוצאותיו הפרטיות

צילום: מרק שלם, פלאש 90
צילום: מרק שלם, פלאש 90 צילום: מרק שלם, פלאש 90


לאחר פרסום הדו"חות על הוצאות מעון ראש הממשלה, הוגשה הצעת חוק אשר תחייב את ראש הממשלה לממן את ההוצאות הפרטיות שלו. את הצעת החוק הגיש ח"כ מיקי רוזנטל מהמחנה הציוני.

ח"כ רוזנטל כתב הערב (א) כי "לא רוצה להיות קטנוני. הרי אפשר היה לשאול האם 10 מיליון שקל עבור טיסות במחצית הראשונה של 2014 במשרד ראש הממשלה זה בזבזני מדי? אפשר היה לתהות האם כל הטיסות היו באמת נחוצות ואפשר להמשיך ולשאול האם בעת הזו לא ראוי שגם ראש הממשלה, פמלייתו, שריו ויתר הווזירים יחשבו על דרכים מעט זולות יותר להגיע ליעדם. אבל אני ברשותכם רק שאלה.

"מדוע אנחנו צריכים לממן לראש הממשלה את ההוצאות בבתיו הפרטים? (חוץ מהשמירה, שברור שזו הוצאה ציבורית). למה אתם משלמים מכיסכם להוט בבית שלכם אבל מימנתם את הכבלים של ביבי ושרה בבית הפרטי שלהם, לא במעון הרשמי! לידיעתכם שירותי הכבלים עלו 13,620 שקל לחצי שנה? על מים לבית הפרטי של ראש הממשלה שילמתם - 10,931 שקל מסכום כולל של 29,500 שקל. שוב, למה? חשמל לבית ראש הממשלה - 76,019 שקל מסכום כולל של 196,352 שקל. ארנונה - 37,920 שקל והזמנת אינטרקום לבית רה"מ עקב בלאי ושבר בישן - 708 שקל – וכל זה רק לחצי שנה?

"לידיעתכם, נשיא ארצות הברית והקנצלרית הגרמנית וראש ממשלת בריטניה לא מעיזים להשית על הציבור את ההוצאות של בתיהם הפרטיים. יותר מזה, הם גם מחזירים למדינה ממשכורתם חלק מההוצאות שהיו לצרכיהם הפרטים במעון הרשמי.

"נתניהו מתעקש להשית על הציבור את ההוצאות בבתיו הפרטיים. אני הנחתי הצעת חוק שעיקרה הפרדה בין ההוצאות הציבוריות של ראשי המדינה לבין ההוצאות הפרטיות שלהם, שיממנו בבקשה מכיסם."
נתניהו רוזנטל חוק מימון הוצאות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד