כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024

בגין מבהיר: "אשאר בכנסת כח"כ מן המנין"

השר לשעבר בני בגין הבהיר בישיבת הסיעה כי אינו פורש מהחיים הפוליטיים, וימשיך לפעול בכנסת ובוועדותיה

לא יתפטר מהכנסת. צילום: יונתן זינדל - פלאש 90
לא יתפטר מהכנסת. צילום: יונתן זינדל - פלאש 90


לאחר שבשבוע האחרון נפוצו שמועות רבות על אפשרות של פרישה של ח"כ בני בגין מהחיים הפוליטיים, זאת בעקבות התפטרותו המאולצת מהממשלה כתוצאה מהלחץ שהפעילו השותפים לקואליציה, מודיע היום (ב) ח"כ בני בגין כי הוא נשאר לעבוד בכנסת ויהיה חבר בועדות הכנסת.

בגין נשא דברים בישיבת סיעת הליכוד בכנסת ואמר: "אדוני רה"מ, כמעט הבהלת אותי ביום שישי כאשר קראתי את הדברים הנאים שפרסמת בפוסט, את דברי השבח. לרגע חשבתי שאני קורא את ההספד של עצמי, אבל התעשתתי ואמרתי "עוד אבינו חי" והתקדמתי. שלחתי ללשכתך את מכתב ההתפטרות מהממשלה קצת יותר מאוחר, לקראת הצהריים, היות וביום שישי בבוקר ביקשת ממני לתת לך אפשרות של שעות אחדות לנסות להסדיר את העניין. הודעת לי שלא צלח וזה בסדר גמור."



בגין הוסיף ואמר: "אני שומע וקורא ביממה האחרונה הערכה או שמועה לפיה אני מתעתד להתפטר מהכנסת ואולי לשלוח מכתב דומה ליו"ר הכנסת. אין לי כוונה כזו. מי שמעריך כך צריך להיות טמבל לא קטן, הוא איננו מכיר בחשיבותה של הכנסת ופעילות וועדותיה ואיננו מכיר את הדרך שבה אני עובד. יש לי שדה פעולה ציבורי להתגדר בו, אני עושה בתוכו כמיטב יכולתי.

"לפני שנים רבות הכרתי אדם אחד, דמות די מעניינת, שבמשך 29 שנים אמר כח"כ בדבקות ובכנות שח"כ יכול לשרת את העם גם באופוזיציה. אם אפשר למלא אחר דבריו של אבי מורי, אני חושב שח"כ יכול לשרת את הציבור גם בספסלי הקואליציה ועל כן וברוח זאת פניתי אתמול ליו"ר הסיעה צחי הנגבי וביקשתי להשתבץ בוועדה לחוקה חוק ומשפט, בוועדת הפנים ובוועדה למעמד האישה. אני מקווה שינתן הדבר בידי ואוכל לפעול ככל יכולתי."
בגין הליכוד נתניהו פרישה כנסת

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד