י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

לאהוב, להתלבש - ולהישאר אופנתית הקיץ

הבאנו לכן את מיטב הסטייליסטיות שיעדכנו אתכן כיצד תוכלו להישאר אופנתיות ויפות גם בימים לוהטים של קיץ - והכי חשוב, לא מתפשרות על צניעות

לאהוב, להתלבש - ולהישאר אופנתית הקיץ


החום הזה רק בתחילתו. מה אפשר לעשות כדי להישאר כמה שיותר יפות ואופנתיות, בלי להתבשל בתוך הררי הבגדים שלנו? הבאנו לכם את דבר המקצועניות בתחום, לכל אחת יש מה לחדש לכן.

ליטל מעוז- סטייליסטת ראשית רנואר: בגלל החום והלחות אני ממליצה על חצאיות מבדים דקיקים, מתנפנפים ופחות צמודים לגוף. בפלג גוף עליון אפשר לשלב עליוניות קימונו דקיקות מבדי שיפון ומתחת חולצה קצרה, או חולצות חצי שרוול. לא מומלץ חולצה ארוכה ומעל שמלה - כל התוספות וניסיון להפוך לצנועה ע"י יצירת שכבות - נראה מרושל ופחות אופנתי.

כמובן שאחד הפריטים הבולטים של העונה היא הגלביה, המגיעה במגוון אורכים ואורכי שרוול. הגלביה רחבה מעט ולא צמוגה לגוף, מה שמעניק קלילות ושיקיות. אפשר לשלב עם סנדלים שטוחות או עקבים.

העונה מתאפיינת בדפוסים אתניים , טרופיים וגאומטריים - לנועזות, אפשר לשלב דפוס עם דפוס ליצירת מראה טרנדי ואופנתי, לשמרניות יותר אפשר לאמץ דפוס או פריט צבעוני יחד עם פריטים מונוכרומטיים.






קוקלציית קיץ רנואר

גילי לוונשטיין סטייליסטית ויועצת בתחום הלייף סטייל:

ימי הקיץ מביאים איתם בשורה של צבעוניות, טקסטורות ורוח של חופש. אך כיצד יוצרים מראה שיהיה גם צנוע, אופנתי, ובעיקר נח כדי לשרוד את הימים החמים האלה?! כמה שזה נשמע בנאלי - הכי חשוב שיהיה לך נח. אם לא נח לך רואים את זה גם מבחוץ. לכן חשוב ללבוש בגדים קלילים מבדים נושמים בגזרות שאת מרגישה איתם טוב. ההמלצה שלי שאני גם מיישמת אותה במלתחת הקיץ שלי היא שמלות. נכון שיחסית קשה למצוא שמלות באורכים טובים. אך גם ברשתות האופנה הגדולות ניתן למצוא וכמובן אצל מעצבות האופנה הדתיות.

שמלה טובה נותנת לך פיתרון גורף לצניעות, אופנה ונוחות. ליום יום או אם את באמת מעיזה - בזמן האחרון נכנס טרנד הגלביות שמשפיע בכלל על אופנת השמלות וגורם להן להיות יותר רחוקות מהגוף. בצירוף האקססוריז הנכונים יוצר הופעה סופר טרנדית. לאירועים שמלה באורך הברך, ולמבינות באמת באורך - מידי בשילוב נעל הסטילסו הנכונה יתנו לך את ההופעה האלגנטית והסטייליסטית ביותר.



שמלה: טאצ' מעצבות אופנה


תהילה בוסקילה, סטייליסטית אישית:

הקיץ כבר כאן, וללא ספק כולנו מרגישות את קרני השמש העזות מבעד לבגדים. פותחות את הארון ושוב שואלות את עצמינו - מה אלבש היום? נשים, מכרות וחברות רבות פונות אלי בשאלות נשנות וחוזרות – איך את עושה את זה? איך זה כל כך מושלם? אני תמיד עונה שאת הכי יפה כשאת אוהבת את עצמך ונח לך. עם בגד קליל, לא כבד מדי, ללא שכבות מיותרות, לא שוב בסיס למעלה ובסיס למטה...

כשאת יוצאת למסע הקניות הקורץ הכל ניראה לך מבלבל ולא מסתדר, ראשית עשי לעצמך סדר: מה את אוהבת ומהם הצבעים האהובים עלייך? כווני את עצמך מלכתחילה לחנויות הנכונות בהן יש סגנון אליו התחברת ואל תבזבזי זמן מיותר.

חשוב שהבדים יהיו אווריריים כמו: כותנה, ויסקוזה ושיפון, בדים שקלים על הגוף. לא קשה להבחין שהצבע של הקיץ המככב סביבנו הוא הלבן על כל גווניו. כמעט בכל חלונות הראווה והבובות אנו מבחינות בשלומות קצרות/מקסי, גופיות, חולצות וחצאיות בגווני הלבן המשולבים עם צהוב, ורוד, תכלת בהיר ועוד... או בכיתובים קלים. כדי להמחיש לכן איך עושים זאת, בחרתי בשילוב של חולצה לבנה שלמה (בלי בסיס), חצאית צהובה קלילה שאת יכולה לבחור אותה בכל הצבעים שהזכרנו קודם, תכשיט כסף עדין שידגיש את ההופעה ושיער אסוף (בכל זאת שלא יהיה לנו חם). כך שגם נח לך, את גם יפה - ובטוח אוהבת את עצמך.



פייסבוק: Tehila buskila
מייל: [email protected]. בגדים: הודיה שיק. תכשיטים: J&S Special Jewelry Boutiqe [email protected]
צילום ועריכה: Judit Weisberg-photography
אופנה סטיילינג טיפוח שופינג מעצבת

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד