י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024

גפני חזר לוועדת הכספים • ביבי בירך: "אין מי שיעשה את העבודה טוב ממך"

ח"כ משה גפני מונה ליו"ר ועדת הכספים בנוכחות ראש הממשלה, שר האוצר משה כחלון ושר הכלכלה אריה דרעי • זכה לשבחים מקיר לקיר • גפני: "מרגש לראות שרבים הגיעו להביע בי תמיכה" • צפו בתיעוד

צילום: פלאש90
צילום: פלאש90



צילום: אבי שיף



בישיבתה הראשונה של ועדת הכספים בכנסת ה- 20 הערב (ב'), אישרו חבריה פה-אחד, את מינויו מחדש של ח"כ משה גפני (יהדות התורה) ליו"ר הוועדה.

מספר שיא של שרים וחברי כנסת הגיעו לטקס החילופין של יושבי הראש סלומינסקי–גפני ובראשם ראש הממשלה, בנימין נתניהו.

גפני זכה לברכות ותשבחות מכל סיעות הבית על פועלו כיו"ר ועדה בכנסת ה- 18. ראש הממשלה נתניהו החמיא לגפני: "אין מי שייעשה טוב ממך את המלאכה בוועדת הכספים. גפני הוא גם אהוד וגם מוכשר מאוד והוא יודע לעשות את העבודה". לצידו של ראש הממשלה ישבו גם השרים: משה כחלון (הליכוד), אריה דרעי (ש"ס), ישראל כץ (הליכוד), יעקב ליצמן (יהדות התורה) יריב לוין (הליכוד) ומסביב לשולחן הוועדה חברי כנסת מכל סיעות הבית.

יו"ר הכנסת, ח"כ יולי אדלשטיין (הליכוד) בירך את גפני: "מספר המשתתפים מעיד בעצמו שזו הוועדה הכי חשובה ושהפעילות שלך מוכרת וידועה. למרות שרק עכשיו אתה נכנס באופן רשמי לתפקיד, כבר קיימנו מס' ישיבות כולל עם שר האוצר. עתה עלינו לפנות לעבודה, היום קצר והמלאכה מרובה".

חברי כנסת מהקואליציה ומהאופוזיציה בירכו את גפני ושיבחו אותו על פועלו כיו"ר ועדת הכספים בעבר. ח"כ אחמד טיבי (הרשימה המשותפת) אמר: "ניהלת את הוועדה בצורה הוגנת, כך שגם חברי האופוזיציה מרגישים שהם יכולים להשפיע". ח"כ אראל מרגלית (המחנה הציוני) אמר: "מצפים שבאותו הלהט שהפגנת בקדנציה הקודמת, כשהממשלה הקודמת הורידה עשרות אלפי משפחות לקו העוני ועוד, תפעל גם בקדנציה הנוכחית. מקווה שנמצא נושאים שנוכל לשתף בהם פעולה". גם יו"ר ועדת הכלכלה המיועד, ח"כ איתן כבל (המחנה הציוני) אמר: "אתה מהטובים שבח"כים, מקווה שנדע לאתגר אותך ושהכל יהיה לשם שמים!".

יו"ר הוועדה הנכנס, גפני, הודה ליו"ר הוועדה הקודם, ח"כ ניסן סלומינסקי (הבית היהודי) ואמר: "לוועדת הכספים יש עבודה רבה מאוד, להעביר את התקציב וחוק ההסדרים ובמהירות. נכפתה עלינו מציאות שבה אנחנו לקראת סוף שנה ועדיין אין תקציב מאושר". גפני הודיע, כי כבר השבוע הוועדה תתחיל לעבוד על הנושאים שעל הפרק וסיכם: "מרגש שציבור גדול מביע בי תמיכה. עבודה רבה וסיזיפית עוד לפנינו". בתום הישיבה התייחס גפני לנושא ההעברות התקציביות ואמר, כי בוועדה בראשותו "כל דבר ייבדק עד תום האם חשוב אם לאו ומה שלא חשוב יידחה לטובת החשוב".

צילום: אלי זמיר



גפני כספים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד