כ"ג ניסן התשפ"ד
01.05.2024

תפסו ראש: מרגי בחינוך, מקלב במדע

יעקב מרגי מונה לראשות ועדת החינוך ונפתלי בנט הבטיח לשתף פעולה • אורי מקלב מונה לראשות ועדת המדע והטכנולוגיה

צילום: פלאש90
צילום: פלאש90



אבי שיף

מרגי לחינוך, מקלב לפניות הציבור. חבר הכנסת יעקב מרגי נבחר הערב (ב'), ליו"ר וועדת החינוך של הכנסת. ח"כ מקלב מונה ליו"ר ועדת המדע.

"הוטלה עלי משימה גדולה ואחראית" אמר ח"כ יעקב מרגי (ש"ס) עם כניסתו לתפקיד יו"ר וועדת החינוך. בטקס השתתפו יו"ר הכנסת ח"כ יואל (יולי) אדלשטיין יו"ר תנועת ש"ס שר הכלכלה הנגב והגליל ח"כ הרב אריה דרעי שר הדתות ח"כ דוד אזולאי שר החינוך ח"כ נפתלי בנט יו"ר הוועדה המסדרת ח"כ צחי הנגבי. וחברי וועדת החינוך של הכנסת.

יו"ר הכנסת אמר:"ח"כ מרגי לא זקוק להערכה אבל מקצת שבחו של אדם בפניו אני מכיר את ח"כ מרגי כאיש עשייה אני בטוח שהוא יקדם שורה של נושאים בתחום החינוך התרבות והספורט בחירתו היא ברכה לעם ישראל".

יו"ר ש"ס אריה דרעי אמר: "בתום המו"מ הקואליציוני פנה אלי ח"כ מרגי וביקש לעמוד בראשות וועדת חינוך הוא ביקש את הוועדה לכתחילה אני שמח שהיום אנחנו יכולים לברך על המוגמר ואני בטוח כי בחירתו תהיה לברכה לעם ישראל". שר החינוך ח"כ נפתלי בנט:" אני רואה בך שותף אמת נעשה דברים טובים ביחד למען עם ישראל".

כך גם, ח"כ אורי מקלב נבחר לכהונת יו"ר ועדת המדע והטכנולוגיה. ח"כ אורי מקלב אמר כי בכוונתו לקדם ולהרחיב את ענייני המדע והטכנולוגיה בדגש על זכויות האזרח, הגנת הצרכן והפרטיות.

הוועדה תמנה 7 חברים. חברי הכנסת אשר יכהנו כחברי הוועדה : ח"כ אורי מקלב (יהדות התורה), יואב קיש (הליכוד), דב חנין (הרשימה המשותפת), חיים ילין (יש עתיד), יפעת שאשא-ביטון (כולנו), חמד עמאר (ישראל ביתנו. סיעת המחנה הציוני טרם מסרה את שם נציגה לוועדה.

יצוין, כי רוב חברי ועדת המדע, נמנים על חברי הכנסת מהאופוזיציה.
ועדה כנסתמרגי מקלב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד