י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

עופרה שטראוס התארחה באירוע למאות נשים במגזר החרדי

"נשים חרדיות שמגדלות בית ברוך ילדים, צריכות להיות בריאות, חזקות ואיתנות. האמא החרדית היא סמל ודוגמא לעוצמה אמיתית" - האירוע התקיים לרגל השקת מוצרי מהדרין חדשים

עופרה שטראוס התארחה באירוע למאות נשים במגזר החרדי


מחלבות שטראוס מרחיבים את מגוון מוצרי המהדרין שלהם ומשיקים יוגורטים פונקציונליים של דנונה לראשונה בכשרות מהדרין. לכבוד המאורעות הללו - השתתפה יו"ר קבוצת שטראוס, הגב' עופרה שטראוס, באירוע ייחודי למאות נשים במגזר החרדי.

במהלך הנאום הודתה שטראוס לנשים על ההזדמנות לקחת חלק בכנס זה: "האישה החרדית היא סמל ודוגמא. ומצליחה לשלב ניהול בית וגידול משפחה ברוכה, עם פרנסת הבית. אני שמחה לפגוש אתכן בהזדמנויות השונות ואני נרגשת כל פעם מחדש. בשבילי זו הזדמנות להכיר ולשמוע את האישה והאימא החרדית".

עוד סיפרה שטראוס, כי לפני צאתה לאירוע, הבטיחה לה בתה בת העשר כי תסתדר יפה בכוחות עצמה וגם תכין לעצמה את ארוחת הבוקר "בדיוק כמו שקורה בבתים של האמהות שאת הולכת לפגוש"...

מנהלת השיווק במחלבות שטראוס אריאלה שיפנבאור-וייס, נשאה גם היא דברים באירוע ההשקה וציינה כי: "אנו יוצאים כעת בבשורה כפולה – גם השלמת מהלך המהדרין במחלבות וגם השקת מגוון רחב של מוצרי דנונה הפונקציונליים- אקטיביה, אקטימל ודנכול. אנו שמחים שמהיום גם הצרכנית החרדית תוכל ליהנות מהיתרונות הבריאותיים בכשרות למהדרין ואני מאמינה שמהלך זה יביא לעלייה משמעותית בצריכת יוגורט בישראל כולה".



שטראוס מרחיבה את מגוון המהדרין
לאחר שנים של תהליכי פיתוח ואיתור ספקים ייעודיים ברחבי אירופה, קבוצת שטראוס השלימה את מהלך המהדרין עם מגוון רחב של מוצרי מחלבות שטראוס. מעתה, כל קטגוריית היוגורט על מגוון המוצרים והטעמים תהיה בכשרות מהודרת של בד"ץ מהדרין בראשות הגר"א רובין שליט"א. גולת הכותרת של המהלך מתבטאת בהשקת סדרות היוגורטים הפונקציונליים של דנונה הכוללים גם את אקטיביה, אקטימל ודנכול לראשונה בכשרות מהדרין.

מהפכת המהדרין במחלבות שטראוס החלה לפני כחמש שנים, אז קיבלו גבינת סקי וקוטג' סקי כשרות למהדרין ובהמשך הועברו גם המעדנים השונים, משקאות החלב ושמנות יטבתה לכשרות מהדרין. במסגרת המאמץ להגדיל את מגוון מוצרי שטראוס לכשרות מהדרין, נדרשה פעילות אינטנסיבית וממושכת כדי להביא לייצור כלל חומרי הגלם בעשרות מפעלים ברחבי העולם תחת כשרות מהדרין. עם השלמת מהלך המהדרין, למעלה מ-90 אחוז ממגוון המוצרים של מחלבות שטראוס הינם כשרים למהדרין.

עם השקת סדרות דנונה למהדרין, שטראוס הינה המחלבה היחידה בארץ המציעה מגוון כה רחב של מוצרי יוגורט פונקציונליים למהדרין שהם בעלי השפעה בריאותית מעבר לרכיבים התזונתיים הבסיסיים המצויים בו. היוגורטים של דנונה כוללים חיידקי BIO שפותחו באופן ייחודי על ידי דנונה. הבשורה המשמעותית בהשקה הינה השקת אקטיביה למהדרין – המבוקש ונחשב לפופולרי בקרב נשים, אקטיביה כולל מעבר לחיידקי ה-BIO הרגילים גם את חיידקי ה-BIFIDUS ACTIREGULARIS הייחודים לדנונה המסייעים לפעולת העיכול האיטית, אקטימל – בבקבוקים ייחודים - המכילים מעבר לחיידקי ה-BIO הרגילים גם למעלה מ-10 מיליארד חיידקים טובים מסוג L.casei שפותחו באופן ייחודי במעבדות 'דנונה' בצרפת ומחזקים את ההגנה הטבעית של הגוף ודנכול, משקה היוגורט היחיד בישראל להורדת כולסטרול הכולל פיטוסטרולים אשר הוכחו מדעית כיעילים בהורדת כולסטרול LDL בדם.













תוכנית אומנותית



עופרה שטראוס









יפה דרעי לצד עופרה שטראוס
שטראוס מהדרין חרדים נשים נשים חרדיות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד