כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024

החרדים הפסידו, ויאיר לפיד בא לצהול

יו"ר יש עתיד הגיע עד לערד בכדי לשמוח עם ראש העיר הנבחר, למרות מסע ההסתה שניהל נגד התושבים החרדים

החרדים הפסידו, ויאיר לפיד בא לצהול


לאחר ניצחונו של מועמד 'יש עתיד' בערד, עו"ד ניסן בן חמו בבחירות בערד, הגיע היום (ד') יו"ר 'יש עתיד' ח"כ יאיר לפיד לביקור בעיר, ערך מסיבת עיתונאים משותפת והעביר מסר של אחדות לתושבים החרדים.

בפתח מסיבת העיתונאים בירך לפיד את ראש העיר החדש ואת תושבי העיר ערד ואמר: "אני שמח להיות פה היום ומבקש לברך את ניסן על הניצחון הגדול. ניסן בן חמו נולד כאן, ופה נמצאת הנשמה שלו. הוא מכיר מקרוב את הנושאים שצריך לעבוד בשבילם ולטפל בהם. ערד מתחילה היום משהו חדש. העיר הזאת הייתה נווה מדבר ויכולה לחזור להיות נווה המדבר הזה בהנהגה של ניסן כי הוא ייקח אותה קדימה".

לפיד פנה לתושבים החרדים בערד ואמר להם כי האחדות בעיר היא המפתח שלהם להצעיד את העיר קדימה: "ניסן הוא ראש העיר של כל תושבי ערד. התושבים החרדים הם חלק מתושבי העיר ואחינו הם. אין כאן ניצחון בודד יש כאן ניצחון של כל ערד. העיר כולה ניצחה שבחרה בניסן להיות ראש העיר שלה ואני בטוח שכמונו הוא יעבוד בשביל כולם, חילונים וחרדים כאחד"

ראש העיר הנבחר עו"ד ניסן בן חמו הודה לתושבי ערד על המנדט שנתנו לו והבטיח שיהיה ראש העיר של כולם: "היום, תושבים יקרים, הכרעתם ברוב מוחץ ובחרתם לתת לי את המושכות ואת המנדט. כעת, משנתקבלה ההכרעה, אני קורא לכולנו לשים את המחלוקות בצד ולפעול במשותף, כגוף אחד, למען כלל תושבי ערד. אני מבטיח כי אהיה ראש עיר של כולכם, ללא יוצא מן הכלל. אפעל לאחדות השורות, מתוך כבוד ואחריות לכולם".







לפיד ערד ברכה עיר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד