י' ניסן התשפ"ד
18.04.2024

ככה חוגגים יומולדת: טוקר בן 40 • מבזק מיוחד

גם לייבל'ה שפשף את עיניו: הפקת יום הולדת כזו לא נראתה זמן רב במגזר, ולייבל'ה מאחל לטוקר עד 120 - תמונות

ככה חוגגים יומולדת: טוקר בן 40 • מבזק מיוחד


על אירועי אמש, החל משמחת בית בעלזא וכלה בנישואי אחותו, לייבל'ה עוד ירחיב במדור השבועי, אבל על התכנסות ברנז'אית אחת הוא מתקשה לוותר.

בשעת ערב מאוחרת התכנסו בדיסקרטיות קבוצה מצומצמת של ידועני המגזר החרדי והדתי, בכדי לחגוג יום הולדת 40 לכוכב הרדיו והטלוויזיה מנחם טוקר. ברשימת המוזמנים היו רק חברים קרובים ומשפחה, אך מסתבר שהם מספיקים למלא אירוע יפה.

לייבל'ה הצליח אך כקושי להשחיל למקום את אחד מנציגיו במסווה של מלצר, והוא גאה להציג יבול עשיר בתמונות פפארצ'י ורשימת משתתפים עדכנית.

הלוקיישן: מסעדת 'יוסף' מבית 'לחם בשר' בנמל תל אביב, השעה: 22:30 בלילה, מנחם מגיע למקום באמתלה של פגישה עסקית, נכנס למסעדה, ומקבל את שוק חייו.

הזמר ישי ריבו מקבל את פניו עם ביצוע יפהיפה לשיר 'תוכו רצוף אהבה' ומיד אחריו עולה איציק דדיה ומשתיק את המסעדה עם גרסה משלו לשיר 'קנא לשמך' של יוסי גרין. גרשון פריישטט מלווה מוסיקלית את הערב והאמנים בידיים טובות. חברו הקרוב של מנחם והמפיק של כל החגיגה הזו, דוד פדידה, מזמין את הקהל להתיישב במקומות, הבר הבשרי נפתח והאורחים מתכבדים בארוחה בשרית עשירה ומפנקת. ידידו של חתן השמחה, הרב חיים הורביץ, נושא דברי תורה וברכה והקהל עובר להתמוגג משירתו של חיים ישראל שהגיע במצב רוח עליז וחגיגי מתמיד.

בהמשך הערב מפציע קולו של יעקב שוואקי משום מקום עם השיר 'והיא שעמדה' והקהל לא מבין מה קורה, כעבור כמה רגעים נפתרה התעלומה ויעקב נכנס למסעדה עם מיקרופון אלחוטי בידו. לבסוף הגיעו גם ישי לפידות ודדי גראוכר ונתנו כל אחד קטע קצר משלו. עוזר דרוק, אריק דביר ומשה לאופר השלימו את נציגות המוסיקה החסידית במקום וכעת, שלום אייזנבך, חברו הטוב של מנחם והיוזם של כל הערב הזה, מקרין על המסך מתיחה שנעשתה למנחם במסגרת התוכנית 'טוקר בשישי'. הקהל מתענג על סצנה בה מנחם עובר היפנוזה באמצעות מלפפון, או לפחות כך הוא חשב.

התקשורת החרדית שלחה נציגות נכבדה הכוללת את מנכ"ל רדיו 'קול חי' אבי רוזן, שערך מפגש פסגה עם אריאל דרעי, מנכ"ל 'קול ברמה'. כל אחד מהשניים הצטייד בטאלנט שלו כשחקני חיזוק וכך הגיעו גם אבי מימרן ומוטי לביא. וכמו גם הסופר חיים וולדר, המצייץ יוסי אליטוב, קובי סלע והעניבה, איש היח"צ ארי המניק, אריאל ברמן, אבי בלומנטל ונציג המשפחה, האח האהוב, ירח טוקר.

מהתקשורת הכללית הגיעו לתת כבוד מנכ"ל רשת אבי צבי, צוות התוכנית 'טוקר בשישי', אוריה צנגן, מוטי שקלאר יו"ר ערוץ 20, כוכבי הרדיו דידי הררי, אליקו ואלעד עמדי, נתי טוקר מ'דה מרקר' ועופר חדד מחדשות 2.

גם החברים הקרובים מהר שמואל באו למפגש שכונתי, ואחרונים חביבים, חבריו הקרובים של מנחם, מנכ"ל ש"ס חיים ביטון, יעקב כהן מ'תור פלוס' כל משפחת אופטיקה הלפרין, גיל שפר, מאיר פשקוס, אייל חיימובסקי, אבי רוזנווסר, מוטי בן משה, אלי ביר, משה שווץ, עקיבא זורייבין ועוד.

לאחר האירוע ירדו החברים לאפטר פארטי על המזח כשחיים ישראל מנצח על החגיגה בעזרתו האדיבה של דדי גראוכר עד שהגיעו תלמידיהם ואמרו להם: רבותינו, הגיע הזמן לקום לעבודה.

צילום: יונתן פדידה










































































לייבלה טוקר יומולדת מסעדה גלריה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 18 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד