כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024

הרצוג: "להפעיל את כל הכוח הנדרש"

גיבוי גם משמאל לפעילות רחבה של צה"ל בתגובה לירי הרקטות הערב על יישובי הדרום מרצועת עזה

צילום: מרים אלסטר - פלאש 90
צילום: מרים אלסטר - פלאש 90


בתגובה לירי הרקטות הערב (ד) לעבר יישובי הדרום, מסר יו"ר המחנה הציוני, ח"כ יצחק הרצוג: "אני מחזק הלילה את תושבי הדרום כולו. את מקורות הירי והאויבים של ישראל יש לתקוף בכל החומרה והכח. אני רואה בחמאס אחראי באופן מלא לכל אירוע ברצועה ומזכיר כי בנושא שמירה על ביטחון אזרחינו אין אף מנהיג ישראלי שיירתע מהפעלת כל הכח הנידרש".

שר החקלאות אורי אריאל אמר: "ארגוני המחבלים בעזה חוזרים לדפוס של ״טפטופים״. יש לנו מחוייבות לביטחון תושבי ישראל ואני מצפה שהתגובה הישראלית תהיה חריפה ומידתית ולא תסתיים רק בהפצצת שטחים ריקים״.

ח"כ ניסן סלומינסקי, יו"ר ועדת החוקה (הבית היהודי): "החמאס נושא באחריות ירי הטילים לישראל, שום תירוץ אחר לא יתקבל. אני מצפה ממשלת ישראל להגיב לירי בעוצמה על מנת שלא נצטרך להיגרר למבצע צוק איתן 2 בקיץ הקרוב.

תמיר עידאן, ראש המועצה האזורית שדות נגב, מסר בתגובה לירי הרקטות לעבר ישובי המועצה: "אנו נמצאים לקראת הקיץ ושוב מוצאים את עצמנו מתמודדים עם אזעקות ונפילות בשטחנו. אנו דורשים מהצבא ומהמדינה להגיב בחומרה לכל ירי, כדי לשמור על בטחון תושבי עוטף עזה והדרום כולו ולאפשר גם לילדנו חופשת קיץ מהנה. כרגע עדיין לא ידוע לנו על ההנחיות למחר, אנו נקבל החלטה על פי ההתפתחויות הלילה והערכות המצב."

יו"ר ישראל ביתנו ח"כ אביגדור ליברמן הגיב הערב: "ירי הרקטות לעבר הדרום הערב מוכיח כי אוזלת יד גוררת פשיטת רגל. המדיניות שמוביל רה״מ, של הבלגה והכלה וחוסר רצון מובהק למוטט את שלטון הטרור של החמאס, מובילה לכך שתושבי הדרום תחילה ואחר-כך כל תושבי ישראל, ישובו להיות בני ערובה של המחבלים בעזה. ישראל צריכה להגיב בתקיפות ולא רק תגובה מילולית או הפצצת חולות ריקים."

חבר ועדת חוץ ובטחון, ח"כ סא"ל (מיל.) יואב קיש (ליכוד): "לא נסבול שום ירי מצד מחבלי חמאס וארגונים קיצוניים אחרים. צה"ל ערוך היום יותר מתמיד לסיבוב צבאי נוסף ואני מציע לאף אחד לא לבחון את יכולתנו. מדינת ישראל תגיב ביד קשה נגד כל ניסיון להפרת השקט ולפגיעה באזרחיה."
הרצוג

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד