י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024

תוכנית המגירה: לנטוש את אורנג' לטובת פרטנר

לא מן הנמנע כי בעקבות דברי מנכ"ל אורנג' העולמית, על נטישת ישראל, תחליט פרטנר לבטל הסכם שימוש במותג

תוכנית המגירה: לנטוש את אורנג' לטובת פרטנר


בחברת פרטנר יש תוכנית מגירה שהוכנה לפני כמה שנים למקרה שהחברה תחליט להפסיק את ההתקשרות עם פראנס טלקום, בעלת המותג אורנג'. התוכנית של פרטנר היא פשוט לעבור ולהשתמש במותג פרטנר כתחליף, והדבר הזה נשקל ברצינות בעבר.

לא מן הנמנע כי בעקבות דבריו של מנכל אורנג' העולמית במצרים, תחליט החברה שזו העת הנכונה לבטל את הסכם השימוש במותג, שכן לא ברור האם השימוש במותג לא הופך להיות נטל על החברה במקום תועלת. בפרטנר יעשו קרוב לודאי הערכת נזקים בימים הקרובים ויחליטו האם גם יש מקום להגיש תביעת נזיקין נגד מנכל אורנג'.

פרטנר משלמת עשרות מיליוני שקלים בשנה לפראנס טלקום וההסכם איתה הוערך לא מזמן. לא ברור מה המשמעויות הכלכליות של הפסקת ההסכם לפרטנר אבל עבור פראנס טלקום יש לזה משמעות גדולה כי במקרה של ביטול ההסכם מצידה היא תצטרך לשלם קנס גבוה לפרטנר.

נזכיר כי זו לא הפעם הראשונה שפראנס טלקום משתמשת בטיעונים פוליטיים במסגרת יחסיה עם פרטנר ובעבר השמיעו ראשי החברה התבטאויות. לפיהם קשה להם מאוד מול הלחצים של מדינות ערביות שדורשות מהם להפסיק לעבוד עם ישראל.

איומים אלא כידוע לא מומשו ובכל אופן לא נראה שגם הפעם פראנס טלקום תעשה צעד בנדון, אלא אם כן תחליט פרטנר להגיב ולמשל לתבוע את החברה על הנזק שיצרו דברי המנכ"ל הצרפת
פרטנר טלפון סלולר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד