י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

חברה בתחום התלת-ממד גייסה כ-10 מיליון דולר

בסבב הגיוס הנוכחי של Mantis Vision השתתפו גם קרנות ההון סיכון התאגידיות של קוואלקום ושל סמסונג

  • י"ח סיון התשע"ה
.
.





חברת Mantis Vision הישראלית גייסה 9.7 מיליון דולר, בהובלת קרן ההון סיכון האמריקנית Formation 8. בסבב הגיוס הנוכחי של החברה השתתפו גם קרנות ההון סיכון התאגידיות של קוואלקום ושל סמסונג. מנטיסויז'ן, אשר הוקמה בשנת 2005, מפתחת טכנולוגיה לצילום וסריקה בתלת ממד, בעזרת חומרה ותוכנה. מאז הקמתה גייסה החברה קרוב ל-35 מיליון דולר, כאשר רוב הכסף גויס בשנתיים האחרונות.

הטכנולוגיה של החברה הוטמעה בטאבלטים של גוגל אשר קיבלו את השם טנגו. הטאבלטים, אשר מוצעים למכירה תמורת כ-500 דולר, הם חלק מהחזון של ענקית החיפוש - לאסוף מידע תלת ממדי. חברה ישראלית נוספת שפעלה בתחום משיק היא פריימסנס, אשר פיתחה מצלמות לזיהוי תנועה אשר שולבו בקונסולות המשחק Xbox של מיקרוסופט. פריימסנס נמכרה לאפל בסוף שנת 2013 תמורת כ-350 מיליון דולר.

צח הדס, אשר כיהן בעבר כסמנכ"ל התפעול של פריימסנס ומונה לנהל את מנטיסויז'ן לפני מספר חודשים התייחס היום לגייס ואמר כי "אנו מאמינים כי הטכנולוגיה של מנטיסויז'ן תהפוך במהרה להיות הפלטפורמה המובילה והמועדפת לסריקה בתלת ממד תוך צילום המציאות כפי שהיא, גם בסביבה דינמית. הגיוס הנוכחי מאפשר לנו להגשים חזון זה ולהאיץ את הטמעת הטכנולוגיה ביישומים רבים, במקביל לחדירה לשווקים חדשים".

מוני חסיד מקוואלקום ונצ'רס, שכבר השקיעה בחברה בעבר, הוסיף כי "קוואלקום ממשיכה להשקיע במנטיסויז'ן כדי להאיץ את החדירה של הטכנולוגיה למכשירים ניידים. הרעיון הוא להביא לעולם הטלפונים הניידים שימושים ויישומים חדשים".
.

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד