י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

נתניהו: אין עם יהודי ללא מדינה יהודית

בדברים ששיגר לוועידה נגד חרם בארה"ב אמר נתניהו: "בלעדי המדינה אין עם יהודי" • ואיך יגיבו החרדים?

מרים אלסטר פלאש90
מרים אלסטר פלאש90


ראש הממשלה בנימין נתניהו שיגר איגרת למשתתפי הועידה כנגד חרם שהתכנסה בלאס-וגאס וקבע כי, "אין עם יהודי ללא מדינה יהודית". הדברים עומדים בניגוד לתפיסת העולם היהודית המסורתית. האם הח"כים החרדים יגיבו וימחו, או שישמרו על שתיקה?

"דה-לגיטימציה של מדינת ישראל היא אתגר משמעותי עבור העם היהודי והמדינה היהודית", אמר נתניהו, "רק בשבוע האחרון היה נסיון להרחיק את ישראל מפיפ"א, האיגוד הלאומי של סטודנטים בבריטניה הצביע בעד חרם על ישראל, ומנכ"ל חברת פראנס-טלקום הצהיר על כוונתו לסיים את הקשרים העסקיים של החברה עם ישראל.

"דבריו שהביעו תשבחות לישראל לאחר מכן אינם עולים בקנה אחד עם אמירותיו בקהיר שהיו עוינות באופן שאינו משתמע לשתי פנים. יש להילחם בדה-לגיטימציה של ישראל, ואתם ניצבים בחזית.

"לא מדובר במדיניות ישראלית כזאת או אחרת. מדובר בזכותנו להתקיים כעם חופשי. זכותנו להגן על עצמנו. זכותנו לקבוע את עתידנו. אין עם יהודי ללא מדינה יהודית. אני מודה לכל אחד ואחת מכם על הגנתכם על ישראל בקמפוסים, כך שכל צעיר וצעירה יהודים ידעו שהם יכולים להיות גאים בישראל, ושידידי ישראל יהיו חמושים בעובדות על מנת להגן על האמת. וכך כולם יראו שישראל, הדמוקרטיה המאותגרת ביותר בעולם, אשר שואפת לשלום אמת בזמן שהיא נאבקת בכוחות הטרור הברברי, ראויה לתמיכה שלהם".
מדינה ישראל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 16 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד