כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024

רמלה: ערבי דקר בחורה יהודיה בגבה, ופצע אותה בינוני

הצעירה, בת 22, הותקפה על ידי ערבי באמצעות מברג • הבחורה נדקרה בגבה ופונתה במצב בינוני ל'אסף הרופא' • הדוקר נמלט ואותר בסריקה משטרתית, וכאשר ניסה לתקוף שוטר - נורה ונפצע בינוני-קשה

צילום ארכיון: עבד ראחם חטיב
צילום ארכיון: עבד ראחם חטיב


ערבי דקר באמצעות מברג בחורה יהודיה בגבה בשדרות הרצל ברמלה, היא נפצעה באורח בינוני והדוקר נמלט. שוטר שהבחין בחשוד בדקירה בורח, ירה לעברו ופצע אותו בינוני עד קשה.

בשעות הצהרים (א), סמוך לשעה 12:40, התקבל דיווח על צעירה שנדקרה בשדרות הרצל ברמלה. חובשים ופאראמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי לצעירה בת 22, שפונתה לבית החולים אסף הרופא במצב בינוני כשהיא דקורה בפלג גופה העליון.

ניידות משטרה ערכו סריקות לאיתורו של החשוד כבן 20 והוא זוהה ברחוב דני מס. כאשר השוטרים התקרבו לעברו וביקשו ממנו לעצור, החשוד רץ עם המברג לעבר השוטרים ונורה ברגלו. הוא פונה במצב בינוני עד קשה מורדם ומונשם לבית החולים אסף הרופא.

הרקע לדקירה עדיין לא ברור, וכל כיווני החקירה נבדקים. אולם, יתכן והערבי הדוקר הינו חולה בנפשו.



חובש רפואת חירום במד"א הלל מאירס ופאראמדיק מד"א אריה מאיירס שטיפלו בפצועה במקום סיפרו: "על המדרכה ישבה צעירה כבת 22 בהכרה מלאה, עם פצע דקירה בפלג גופה העליון, היא סבלה מכאבים והתקשתה בנשימה, בדרך סיפרה לנו שכשהלכה ברחוב היא הרגישה חבטה חזקה בגב, היא התיישבה ושוטרים שהיו במקום והגיעו אליה הזעיקו אותנו. הענקנו לה טיפול רפואי שכלל טיפול תרופתי לכאב, חבישה, מתן נוזלים וחמצן ופינינו אותה תוך כדי טיפול רפואי לבי"ח כשמצבה מוגדר בינוני ויציב".

מפקד מחוז מרכז ניצב מוטי כהן שהגיע לזירת האירוע ברמלה שמע סקירה מגורמי הפיקוד ומשוטר הסיור שפעל באירוע ונטרל את התוקף, ושיבח את התגובה המהירה והנחושה שהביאה לסיום האירוע. מפקד המחוז הנחה את הימ"ר לנהל את חקירת המקרה.

צילום: אליה מזרחי




דקירה רמלה ערבי מחבל פצועה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד