י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

השמעת בכורה: אוהד מושקוביץ בסינגל חדש

לאחר 4 שנות הפוגה, מוציא מושקוביץ את האלבום החמישי, ממנו תוכלו להאזין בהשמעת בכורה לסינגל 'שמח'

השמעת בכורה: אוהד מושקוביץ בסינגל חדש


בשורה של ממש לחובבי המוזיקה החסידית: ענק הזמר אוהד מושקוביץ מוציא סוף סוף בימים אלה את אלבומו החמישי. לאחר הפוגה של ארבע שנים מאז צאת האלבום הקודם, בהם חרש אוהד כל במה אפשרית ברחבי העולם והופיע בכל המופעים הנחשבים בעולם המוזיקה היהודית, משחרר אוהד סינגל ראשון בשם ׳שמח׳ מתוך האלבום שעתיד לחולל סערה של ממש בתעשיית המוזיקה החסידית.

את השיר ׳שמח׳ הלחין ועיבד משה לאופר - גדול המעבדים המוזיקליים בכל הזמנים - ואת המילים לשיר כתב לא אחר מאשר דוד פדידה בעצמו.

׳שמח׳ הוא שיר קצבי ומקפיץ שבעז"ה יכבוש בתוך זמן קצר את רחבות הריקודים באולמות השמחה וימשיך את ההצלחה המסחררת לה זכה השיר ״כל זמן״ מאלבומו השני של אוהד שהפך להמנון הבלתי מעורער של כל חתונה יהודית ברחבי העולם.

מוזיקאים המעורבים בהפקת אלבומו החדש של אוהד מספרים על סנסציה של ממש וטוענים שמדובר באלבום איכותי וייחודי בטעם של פעם. השמועה מספרת על יצירה מוזיקלית של יוסי גרין שמזכירה את הבלדות הוותיקות והאהובות שלו מימים ימימה.

בתוך זמן קצר נדע כולנו מה צופן לנו אלבומו החדש של אוהד, ועד אז, נוכל להתענג על קולו המיוחד ועל ההגשה המושלמת בסינגל המעולה שיוצא כעת.



שמח מושקוביץ שיר האזנה בכורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד