כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024

מודאגים? כיפת ברזל הוצבה בבאר שבע

מחשש להסלמה, פרס צה"ל סוללת כיפת ברזל באזור באר שבע • הסוללה מצטרפת לסוללות שכבר נפרסו בדרום

צילום: פלאש 90
צילום: פלאש 90


חיל האוויר פרס סוללת כיפת ברזל בעיר שבע, מחשש להתגברות הירי מעזה.

מחשש להסלמה בדרום, פרס צה"ל סוללות כיפת ברזל באזור באר שבע. הסוללה מצטרפת לסוללות האחרות שכבר נפרסו באזור אשדוד, נתיבות, אשקלון ובאר שבע.

במוצאי השבת, התפוצצה רקטה בשטח פתוח במועצה האזורית חוף אשקלון. בטרם נפלה, נשמעו אזעקות בעיר אשקלון וביישובים במועצה האזורית לכיש ובמועצה האזורית חוף אשקלון. לא דווח על נפגעים או על נזק.

ארגון סלפי הקשור לדאעש, "פלוגת השייח' עמר אל-חדיד", קיבל עליו את האחריות על הירי וטען כי זו נקמה על רצח של אחד מחבריהם בידי חמאס. צה"ל הגיב לאחר מספר שעות ותקף יעדי טרור של חמאס.

"גם אם היורים לעבר שטח ישראל הם כנופיות של סוררים מארגוני ג'יהאד עולמי המעוניינים לאתגר את חמאס באמצעות ירי לעברנו, אנו רואים בחמאס אחראי למתרחש ברצועה, ולא נסבול ניסיונות פגיעה באזרחינו" אמר שר הביטחון משה יעלון בבוקר למחרת הירי. "אני מציע לא לבחון את סבלנותה של ישראל כלפי הטרור הזה. הלילה הגיב צה"ל בתקיפות על הירי. אם נידרש לכך נכה בעוצמה חזקה עוד יותר, והקיץ שעבר הוכיח זאת".

לפני שבועיים ביום שלישי, רקטת גראד נורתה מרצועת עזה לעבר שטחי ישראל, לראשונה מאז סיום מבצע 'צוק איתן'. היא התפוצצה באזור גן יבנה. בשל הירי פונתה נפגעת חרדה לבית החולים ברזילי באשקלון. בשל הירי תקף צה"ל במהלך הלילה, ארבע מטרות טרור בדרום הרצועה. מדובר צה"ל נמסר כי זוהו פגיעות במטרות.


2 רקטות נורו מרצועת עזה והתפוצצו בשדות נגב
כיפת ברזל טרור עזה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד