כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024

'אלקטרה Platinum A': על מזגן לא צריך להתפלפל!

סדרת המזגנים החדשה ''אלקטרה Platinum A'' הינה חסכונית בחשמל, פועלת בשקט, קומפקטית מעוצבת ואמינה. כל המעלות במזגן אחד! • אינפורמטיבי

'אלקטרה Platinum A': על מזגן לא צריך להתפלפל!


אם עד היום רכישת המזגן לבית, למשרד, או לבית הכנסת הייתה כרוכה בהתלבטות קשה, אכן מדובר היה בהחלטה לא פשוטה, מצד אחד אנו חיפשנו מזגן - מקרר ש'עושה את העבודה' בנוסף לכך היה חשוב לנו שיהיה שקט, מעוצב ובעיקר חסכוני בחשמל,

הרי שמעתה אין צורך יותר להתפלפל (!) וכבר לא צריך לבחור בין חסכון בחשמל לבין קדמה טכנולוגית.

‘אלקטרה מיזוג אוויר’ – המובילה את עולם המיזוג בישראל - מציעה לכם ליהנות מסדרת המזגנים החדשה - "אלקטרה Platinum A" הנותנת פתרון מיזוג אוויר מלא, החל מחדר שינה קטן ועד לסלון רחב ידיים ומהווה חסכון אדיר בהוצאות החשמל .

סדרת הדגל החדשה "אלקטרה Platinum A" פותחה לאחר בחינה מעמיקה של דרישות הצרכן הישראלי, הבנת כל הפרמטרים החשובים בבחירת מזגן והכנסתם לסדרה אחת, הנותנת מענה מושלם לכול הצרכים מבלי להתפשר.

מדובר בסדרת המזגנים העיליים הכי חסכונית בחשמל, עם צריכת חשמל נמוכה במיוחד, עד 2 ₪ ללילה שלם של מיזוג (!). מזגני הסדרה מעוצבים עם פנל שטוח וקווים מעוגלים מודרניים ומשתלבים באופן מושלם בעיצוב החדר.

בנוסף הסדרה מתאימה במיוחד גם לחדרי שינה, זאת בשל הפעולה החרישית של המזגן, שמפחית ב-כחצי מרמת הרעש בהשוואה לסדרות מקבילות (על פי בדיקות מעבדה של אלקטרה), החל מ-30 דציבל בלבד.

אלקטרה Platinum A הינו המזגן העילי היחיד המיוצר בישראל (6 דגמים), המזגן נושא תו תקן ישראלי, וכולל מגוון רחב של תכונות מתקדמות כמו: (Sleep, I Feel, Clean, Turbo, Timer ועוד), המאפשרות הנאה מושלמת מהמזגן כמו''כ ניתן לקבל עבורו 3 שנות אחריות מלאה בתוספת 199 ₪.

חשוב לציין כי גם בסדרה זו, לקחה חברת 'אלקטרה' ברצינות את נושא כשרות המזגנים לשבת וניתן לחבר פיקוד שבת ייעודי גם לסדרת ה Platinum A עם תעודת כשרות של 'משמרת השבת'.

אין ספק כי מדובר בסדרה הכי מתקדמת והכי אמינה בשוק המזגנים הישראלי.
אלקטרה מיזוג בית קור קיץ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד