כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024

"המזרח התיכון דורש מאיתנו - תהיו מוכנים"

שר הביטחון יעלון נאם אמש בפני יחידות מילואים מצטיינות, והרחיב על האיומים שבפניהם ניצבת ישראל

השר יעלון, פלאש90
השר יעלון, פלאש90


"המזרח התיכון, שחווה תהפוכות חסרות תקדים, דורש מאתנו להיות ערוכים ומוכנים", כך אמר אתמול שר הביטחון משה (בוגי) יעלון, בטקס יחידות מילואים מצטיינות בבית הנשיא.

"מצפון ומדרום, לאורך הגבולות ואף הרחק מהם, פועלים ארגוני טרור, וחלקם מאומן, ממומן ומחומש על ידי משטר הדמים חסר המעצורים מטהרן.

"רק בימים האחרונים קיבלנו תזכורת נוספת בנוגע למורכבות המצב מול רצועת עזה, ישות עוינת הנשלטת בידי ארגון טרור רצחני, חמאס, שגם הוא מאותגר על ידי כנופיות טרור המסונפות לג'יהאד העולמי.

"אל מול המצב הזה מנהלת ישראל מדיניות נחושה ותקיפה, אך גם שקולה ואחראית. בימי מבצע "צוק איתן" הכה צה"ל קשות את ארגוני הטרור ברצועה, ואם נידרש לכך ונוסיף להיות מאותגרים, לא נהסס לפעול בעוצמה דומה גם בעתיד. אתם, מפקדים, ויחידותיכם, תהיו חלק מכל מערכה בעתיד, וחובתנו כהנהגה להביא אתכם מוכנים לכל תרחיש".

יעלון התייחס למצב במזרח התיכון ואמר כי "מן הראוי שיידעו גורמי הטרור בצידו השני של הגבול ברצועת עזה, ובכל גזרה אחרת: לא נאפשר לאיש לשבש את חיי אזרחי ישראל. לא נסבול ירי לעבר ערינו ויישובינו. הישמרו לכם מלהוסיף ולבחון אותנו, שכן רק בקיץ החולף הוכחנו כי ביכולתנו להכות באופן חסר תקדים את ארגוני הטרור ברצועת עזה. לא נהיה סבלניים כלפי ניסיונות לאתגר אותנו, ומי שיעשה זאת, דמו בראשו".
יעלון איומים טקס נשיא עזה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד