כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024

טרגדיה מרה • עו"ד של בחורי הישיבות: הרב גיל אריאלי ז"ל

כונני הצלה הוזעקו לביתו לאחר שחש כאבים בחזה, כעבור שעה הם נאלצו לקבוע את מותו • שוטר שהבחין באלמנה הטריה ובחמשת היתומים הרכים, פרץ בבכי תמרורים • בוגרי 'מאור התלמוד' מספרים: "היה מאיר פנים לכל אדם"

טרגדיה מרה • עו"ד של בחורי הישיבות: הרב גיל אריאלי ז"ל
נרות נשמה צילום: באדיבות המצלם


טרגדיה בשכונת רמת אשכול בירושלים: האברך הרב גיל אריאלי ז"ל בן 44 נפטר הבוקר (ג') באופן פתאומי בביתו ברחוב 'רמת הגולן' בשכונה.

הבוקר סמוך לשעה 5:30 התקבל דיווח כי הוא מתלונן על כאבים בחזה בביתו. כונני מד"א ואיחוד הצלה שהגיעו למקום, הספיקו לשוחח איתו והוא סיפר להם על הכאבים שחש. תוך כדי הטיפול בו, מצבו החל להתדרדר והוא איבד את הכרתו. הכוחות החלו בביצוע פעולות החייאה, וזאת על מנת להציל את חייו. אולם לאחר זמן מה לא נותר אלא לקבוע את מותו.

בנצי אוירינג, קמב"ץ זק"א ירושלים, הוזעק למקום ופינה את גופת המנוח לבית ההלוויות שמגר, משם תצא הלווייתו. אוירינג המשיך עם האלמנה לתחנת המשטרה, על מנת להסדיר במהירות את כל האישורים הנדרשים. שוטר שהיה במקום, הבחין ביתומים הרכים, ובאלמנה הטרייה ופרץ בבכי לעיני כולם.

המנוח ז"ל נולד בישראל בט"ו תשרי תשל"א. ברבות השנים חזר בתשובה, למד לתואר במשפטים והשלים את השכלתו כעורך דין, במשך שנים רבות היה פוקד את ישיבת 'מאור התלמוד' ברחובות שם ישב ולמד בהתמדה מופלאה בכל שעות היממה ונקשר לרבני הישיבה וראשיה.

בתוקף היותו נושא בתואר עורך דין היה חותם על טפסי הדיחוי של הצבא לבחורי הישיבה, ותמיד במאור פנים ובסבלנות, כך מספרים הבוקר בוגרי הישיבה.

המנוח, הותיר אחריו את רעייתו וחמישה ילדים יתומים שנותרו ללא אב ומשענת.


תהא נשמתו צרורה בצרור החיים.
גיל אריאלי רמת אשכול טרגדיה לוייה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 14 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד