כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024

אייכלר השלים מהלך: קיבל את הוועדה לפניות הציבור

שבוע חלף מאז נכנסו ראשי הוועדות לתפקידם, והבוקר אישרה ועדת הכנסת מינוי נוסף - חה"כ ישראל אייכלר מ'יהדות התורה' קיבל את ראשות הוועדה אותה דרש מנתניהו טרם השבעת הממשלה • הח"כ הבעלזאי רשם ניצחון

אייכלר השלים מהלך: קיבל את הוועדה לפניות הציבור
פלאש90


ניצחון לאייכלר: שבוע לאחר כניסתם לתפקיד של ראשי הועדות החדשות בכנסת אישרה הבוקר (ג') ועדת הכנסת את מינויו של ח"כ ישראל אייכלר ליו"ר הוועדה לפניות הציבור של הכנסת.

כזכור, אייכלר נאבק למען התפקיד כבר במהלך המו"מ הקואליציוני בין 'יהדות התורה' לליכוד, אך לא הצליח להשיג את מבוקשו. לאחר הקמת הממשלה בהצבעה הראשונה נעדר אייכלר ממשכן הכנסת במחאה על שלא קיבל את ראשות הועדה, רק לאחר שאייכלר קיבל הבטחה מהשר זאב אלקין - הוא שב לכנסת והצביע בעד הקואליציה.

יצויין כי עבור המינוי הזה ויתר אייכלר על תפקידו כסגן יו"ר הכנסת, ובמקביל הוא יכהן גם כחבר בוועדות הכנסת והרווחה.

לפני כחודש ימים נחשפה בבחדרי חרדים ההודעה ששלח ח"כ אייכלר ליועצת ראש הממשלה בכנסת הגב' פרח לרנר, ובה דרש בנחרצות את התפקיד. בהודעה כתב אייכלר "יהדות התורה קיבלה תפקידים לפי מפתח שונה מש"ס ו'הבית היהודי', ללא פרופורציה".

"ש"ס גם הודיעה לנו כי היא בוחרת ס. יו"ר כנסת למחצית ראשונה. לכן נהיה מוכנים בלית ברירה לוותר על תפקיד חשוב זה ובמקומו לקבל ראשות הועדה הכי קטנה והכי חשובה לנו בכנסת - יו"ר הועדה לפניות הציבור לכל אורך הקדנציה.

"הציבור שלנו נתקל בבעיות ביורוקרטיה כי אין לו איש במגזר הציבורי. עבורי תפקיד שאוכל לעזור לבוחרי, זה להיות בקואליציה אם לאו. הרב ליצמן יודע שאני נחרץ בעניין. תודיעי גם לאלקין שלא יטעה ברצינותי ולא יבזה את ראש הממשלה הרוצה בטובת העניין.

"אני מחכה לשמוע מכם על ההצעה הזאת, לפני שתביאו אותנו להצבעה בכנסת", הוסיף אייכלר, "אקווה שתוכלי לטפל בעניין על הצד היותר טוב".

הבוקר, כאמור, הוא קיבל את מבוקשו.
אייכלר כנסת ועדה פניות הציבור

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד