כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024

מהפיכת הקניות ברשת - מגיעה לבני ברק

לא טעית! גם לך מותר ליהנות מאפשרויות הטכנולוגיה ולבצע רכישות מותגים שווים וזולים מחו"ל. אבל איך עושים זאת עם הכשר, מבלי להיחשף לתכני אינטרנט פסולים?

מהפיכת הקניות ברשת - מגיעה לבני ברק


מעולם לא היתה חוויית השופינג כיפית, כפי שהפכה להיות מאז עידן שוק הקניות ברשת. הקץ ליציאות הארוכות, לשוטטות המעייפת ברחבי הארץ כשלפעמים התוצאה – מאכזבת ומתישה. את יושבת מול המחשב, עוברת מאתר לאתר, בודקת דגמים, משווה מידות, מעצבת אקססוריז ועוד, מזינה פרטי אשראי, וכל שעלייך לעשות הוא לגשת באופן מרוכז לסניף הדואר ולקבל את החבילות שנארזו ונשלחו אלייך היישר מאותו מותג שלבך כה חפץ.

הנשים החרדיות, האמונות בראש ובראשונה על חינוך לטוהר וצניעות, חפצות אף הן להיות חלק מרכזי מההתפתחות הטכנולוגית שיש לעולם להציע, ועדיין להקפיד על האווירה והחומרות ההלכתיות עליהן גדלו.

בקבוצת בסדנו - שעוסקת ביזמות עסקית, זיהו את הצורך של הנשים החרדיות, להיות שותפות לאותה חוויה שמקלה משמעותית את החיים, מבלי להיחשף לתכנים בלתי הולמים ולסכנות שברחבי הרשת, ולשם כך הקימו את פמילינק, רשת חנויות לקנייה מחו"ל עבור נשים בלבד, מביאה את כל השופינג שבעולם – לאישה.





חנויות פמילינק מוקמות בימים אלה ברחבי הארץ, לשם יכולה כל אישה לגשת, לשבת מול מחשב שאינו מחובר לאינטרנט, ובעזרת תוכנה מיוחדת, לקבל אלפי המלצות על מוצרים שנשים מחפשות ברשת. לשם המטרה נשכרו 20 נשים שתפקידן לסרוק את הרשת ולמצוא את מגוון המוצרים במחירים הזולים ביותר. יוצא לפעמים מצב בו יתקבל אותו מוצר בהפרשי מחירים משמעותיים, ופמילינק יבחרו את הזול ביותר. מדובר באלפי מוצרים בכל התחומים, הלבשת גברים, נשים וילדים. הנעלת גברים, נשים וילדים, כלי בית, פרפומריה, מוצרי אלקטרוניקה קטנים, ועוד. כיון שהנשים מגיעות מהעולם החרדי, הן מראש יודעות את סוג המוצרים שמתאימים למשפחה חרדית. בנוסף, מכיון שמדובר בצוות של עשרים נשים הן מצליחות פעמים רבות, למצוא את אותו מוצר במחיר זול יותר, ואז מוסיפות אותו לקטלוג מיוחד.

לא רק כשרות וצניעות – יש מחיר זול ויש אחריות
בגלל הכוח שיש לחברה גדולה, המחירים בפמילינק הם שוברי-שוק שיש רק בחו"ל. אחרי שהאישה בוחרת את המוצרים פמילינק דואגים להכל. לרכישה באינטרנט עבורה, למשלוח הסחורה עבורה, לתשלום המכס (אם יש) וכו'. החנויות מיועדות לנשים בלבד, כך שאין בעיות של צניעות.

נציג בסדנו מסביר על האפשרויות שיש לנשים שבוחרות לקנות בפמילינק: "בכח הקניה שלנו, אנו מסוגלים לטפל בבעיות שעלולות לצוץ מול האתרים השונים או מול רשויות המכס, ביעילות רבה יותר מאשר הלקוח הפרטי. וזאת עקב הניסיון הרב שצברנו, והעובדה שיש לנו משרד ומחסן לוגיסטיים בניו יורק.



בנוסף, אנו מציעים תכנית שאינה קיימת אצל אף אתר אינטרנט ובמסגרתה אם קנית את המוצר ואינך רוצה אותו משום סיבה, תוכל להשאיר אותו אצלנו ולקבל את הכסף חזרה, ללא צורך להחזיר את המוצר לספק. דבר זה אינו קיים בשום מקום בעולם. לפי המודל העסקי שבנינו אנו נאסוף את המוצרים שיצטברו אצלנו ופעם בחודש נעשה מכירה לצרכן של מוצרים אלה, במחיר מוזל. להערכתנו, כמות המוצרים שיצטברו אצלנו תהיה אחוזים בודדים מסך המחזור, וגם אם נפסיד עליהם קצת הדבר לא ישפיע על תזרים המזומנים של החברה, ומצד שני יתן לאנשים תחושת ביטחון שכל כך חסרה באינטרנט שאפשר לקנות וגם להתחרט, מבלי לשלם מחיר יקר מידי על החרטה.

לרגל הרצת חנות הדגל בבני ברק, רחוב רבי עקיבא 11 - תוכלי ליהנות מכל המוצרים במחירים מיוחדים! שעות הפתיחה: בימים ראשון עד חמישי, בין השעות 10:00-14:00 ו- 17:00-22:00. בימי שלישי בערב החנות סגורה.

להתראות בפמילינק!
קניות קניון אינטרנט נשים חרדיות ועדת הכשרות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד