י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024

טסים: פארקים ושעשועים - לבלות עם הילדים בזלצבורג

פארק לגולנד הוא רק ההתחלה • במרחק שעתיים נסיעה ממינכן נמצאת זלצבורג, בה תמצאו שלל אטרקציות משפחתיות - ממתחמי המשחק במוזיאון הצעצועים, דרך ההפתעות המשפריצות בארמון הלבורן ועד סיור חווייתי במערת קרח

.
.






הכתבה בשיתוף ארקיע

רכבת ההרים שנראית כאילו קפצה החוצה מקופסת לגו צוברת תאוצה לאט, אבל ברגע שהפיתול הראשון מאחוריה, היא עולה למהירות שיא לעבר העלייה הבאה, צווחות האושר של הילדים והוריהם ממלאות את רחבי הפארק. מונומנטים היסטוריים, אבירים ונסיכות, גיבורי מסע בין כוכבים – כולם בגימור לגו מככבים בפארק "לגולנד" בגינזבורג, שעה נסיעה ממינכן, האטרקציה הנכונה לפתיחת טיול עם ילדים באזור מינכן ואוסטריה.

משפחות רבות יגלו שמינכן היא נקודת זינוק לטיול משפחתי בלתי נשכח באזור זלצבורג, אוסטריה -מרחק של שעתיים וחצי מהעיר, כשברקע תפאורה מתחלפת של עיירות ציוריות הנראות כאילו אויירו בידי אמן, גבעות והרים עוצמתיים שפסגותיהם מושלגות, בתי עץ בצבעים שונים המקשטים כל גבעה וסביבם פרות וכבשים רועים בשלווה. ניתן גם ללון בבית אותנטי של משפחה מקומית או במלון מפנק.

לפניכם כמה תחנות למשפחות שנוחתות במינכן ועוברות בנסיעה מהירה באוטוסטרדות הנוחות לאזור זלצבורג, אוסטריה.

צלילי המוזיקה והארמון המשוגע

לא תדעו עד כמה אתם עומדים להירטב ברגע שתיכנסו בשערי הגן של ארמון הלבורן, אבל מסתבר שהארכיבישוף מרקוס סיטיקוס ששלט בממלכה ועמד מאחורי תכנון ובניית ארמון הקיץ שלו היה שובב להפליא. האורחים שהגיעו לכאן לא הפסיקו ליהנות מזרמי מים מפתיעים שמושפרצים מנקודות מסתור ברחבי הגן, בין אם בכיסאות האבן, במזרקות המרהיבות, בעודם צועדים בין השיחים. כמו כן, תיהנו כאן מתיאטרון בובות מכני מדהים ופסלים שמונעים על ידי לחץ המים בלבד ולסיום - הגזיבו הלבן-שקוף שצולם בסרט "צלילי המוזיקה". הארמון עצמו מסוגנן להפליא ויש כמובן מסעדה וחנות מזכרות.

מוזיאון הצעצועים ומצודת אבירים

זלצבורג, עירו של מוצארט, מרהיבה ביופייה עם נהר זורם. הילדים לא ירצו לצאת ממוזיאון הצעצועים בעיר, 3 קומות בהם מתאפשר לילדים לשחק ללא הפסקה. תמצאו בו גם תצוגה של צעצועים מתקופות שונות ומרחבי שעשוע ומשחק הפתוחים לילדים - מגלשת עץ, מסלול מכוניות מרוץ בגודל של חדר שלם, מסעדה לילדים, בית בובות ענקי ועוד. בנוסף, כדאי לקחת רכבת לפסגת מצודת הוהנזלצבורג המציגה תערוכת שריוני אבירים, תותחים עתיקים, בובות מריונטה ומסעדה משגעת הפונה לנוף.

פארק מים ומערת קרח ענקית

סביבת זלצבורג עטופה במרחצאות, מפלים שוצפים ונהרות שזורמים בין העיירות. אם חיפשתם שעשועי מים להרפתקניים או פשוט בטן גב באווירה טרופית, תוכלו לקחת פסק זמן בפארק המים המושקע אמאדאה בעיירה ואגריין. יש כאן בריכות מחוממות וגם כאלו פתוחות, מגלשות מים מהירות, סאונות ועוד מתקנים מהנים למשפחות. אחרי חימום במים, היכונו לרפד את עצמכם בשכבות רבות לקראת הביקור במערת הקרח אייסריזנוולט, רכבל ייקח אתכם לעבר הפסגות המושלגות ובהמשך תקבלו לסיור מודרך בו רק אור העששיות שתחזיקו יאיר את דרככם בין נטיפים וקרחונים במערה עצומה עם מדרגות עץ. מדובר בחוויה שלא תישכח במהרה.
.

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד