י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024

האפליקציה החדשה: משניות קהתי באנדרואיד

ויצברגר: "ישבתי על הפרוייקט הזה בלילות. מקווה שרבים יצטרפו ללימוד משניות" • למעלה מ-5,000 הורדות בפחות מחודש

האפליקציה החדשה: משניות קהתי באנדרואיד


מקפידים ללמוד משנה יומית או פרק יומי? עכשיו תוכלו לעשות זאת בקלות ובנוחות באמצעות אפליקציית משניות קהתי באנדרואיד. אריאל ויצברג מפתח תוכנה בחברת סיסקו ובוגר המרכז האקדמי לב, פיתח את האפליקציה, בשיתוף חברת משניות קהתי. האפליקציה החדשה נותנת חוויית שימוש ברמה גבוהה, ומאפשרת לימוד מסודר ונעים בכל עת. השימוש בה חינמי לחלוטין, והיא זמינה להורדה בגוגל פליי. כבר כעת, פחות מחודש מרגע שעלתה לגוגל, כבר יש לה למעלה מ-5000 משתמשים.

"מזה תקופה שרציתי לתרום משהו למען עם ישראל, והפרוייקט הזה התאים בדיוק לכישורים והיכולות שלי", מספר ויצברג. "חברי משה הירש יזם אתר לניהול קבוצות לימוד משניות לעילוי נשמת, ואז הוא הציע לצרף גם משניות לאתר. אמרתי לו שאם הוא מקבל אישור מחברת משניות קהתי אז אני מתנדב לפתח אפליקצית 'משניות קהתי', והפרוייקט קם ונהיה".

עוד הוא מספר: "ישבתי על הפרוייקט הזה בלילות, והתוצאה היא מאירת עיניים. קל מאד לקרוא ולנווט באפליקציה, בקלות אפשר ללמוד את פירוש ברטנורא ופירוש קהתי. נוח מאד ללמוד את הפרק היומי או המשנה היומית, והמעבר בין משנה למשנה ומפרק לפרק הוא אינטואיטיבי. אני רואה שאלפים כבר הצטרפו ללמוד את המשניות ונהנים, ואני מקווה שכן ירבו, במיוחד שכעת זה כל כך זמין, קל ונוח".

האפליקציה לא צריכה חיבור לאינטרנט, אין בה פרסומות, ושומרת את מיקום האחרון ללימוד בפעם הבאה. היא מכילה את כל שישה סידרי משנה, וההקדמות של קהתי. ניתן לבחור גופן וגדלים שונים, תצוגת פירוש ברטנורה, ועוד. אריאל ממשיך לתמוך בה, ומבטיח עוד שיפורים בגרסאות הבאות.

אלי שלמן, ראש מנהל התלמידים במרכז האקדמי לב אומר כי בעיניו זה אך טבעי שפרוייקט כזה יצא תחת ידי בוגר המרכז. "אנו דוגלים בשילוב של חיים תורניים יחד עם מצויינות טכנולוגית, ואפליקציה זו שבנה אריאל ויצברג היא דוגמא מעולה לתוצאות שצומחות כתוצאה מכך. אנו גאים במעשה ידינו, ואני מרגיש שגם לנו יש חלק בפרוייקט המשניות הנפלא הזה".







לימוד אפליקציה קהתי פיתוח סטודנט

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד