כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024

אוטו? קרוואן! ובעצם, אוטו קראוון

רוצים לנסוע לטיול בלי להתחייב לזמני כניסה ויציאה מצימר, אבל כן לישון על מיטה נורמלית? 'טלחופש' עם הפתרון

אוטו? קרוואן! ובעצם, אוטו קראוון


אם אתם אנשים עם ראש פתוח. אם אתם לא אוהבים להתקבע בחופשה לזמני כניסה ויציאה מצימר. אם גם אתם חושבים שחדר במלון זה טוב, אבל זה כבר די פסה. אם אתם אוהבים להכיר את הארץ ברגליים, אבל גם גלגלים באים מבחינתכם בחשבון, אתם כנראה אנשי אוטו קרוואן.

רגע רגע, מה אמרתם? אוטו? קרוואן?

לא אוטו וקרוואן, אלא אוטו קרוואן. בית על גלגלים, כזה שנוסע ויש לו מנוע והגה ונהג ואפשר להחנות אותו איפה שבא לנו, לכמה זמן שבא לנו ולעשות מה שבא לנו.

בישראל יש חברות טיולי קרוואנים המציעות מגוון של אוטו קרוואנים גדולים ומפוארים, שלא נדרש להם רישיון נהיגה על משאית, אלא ניתן לנהוג בהם כמו במכונית משפחתית רגילה.

אוטו קרוואן מורכב לרוב על רכבים מסחריים גדולים ופרט לעמדת נהג ונוסעים, "האחורה של האוטו" הוא בית לכל דבר, כולל מקלחת, שירותים, פינת אוכל, מטבח מאובזר, מיטות רחבות ונוחות, מצעים, כלים וציוד קמפינג שלא היה מבייש חניון ממוצע.

את האוטו קרוואן אפשר לקבל בחניוני חברות טיולי הקרוואנים, או לקבוע נקודת מפגש לשם יביאו אותו אנשי החברה.

שפת הכנרת, גדות נחל בצפון, פסגת הר בגליל, נאות מדבר וצל עץ שיטה וכמובן, חניון קרוואנים מסודר.

אז מה יש בו בטיול אוטו קרוואן שמצית את הדמיון.

בראש ובראשונה תחושת החופש המשכרת והעובדה שאתם לא תלויים בשום דבר פרט לעצמכם. אפשר לנסוע לטיול עם המשפחה או בטיול זוגי, לטיול חווייתי נודד עם חברים ואפילו לבד, לניקוי ראש ומילוי מצברים.

אוטו קרוואן מאפשר לכם "להיזרק" היכן שמתאים לכם. לבלות יום בצפון ומשם להדרים, לבלות באטרקציות ובחוויות ולחזור הביתה, לאוטו שהוא גם בית.

וכדי שלא תצטרכו לסחוב לקרוואן את כל הבית, האוטו קרוואנים של חברות טיול הקרוואנים מצוידים ומדוגמים. המטבח כולל למשל שני כיורים נפרדים, כיריים לבישול, פלטה ומיחם לשבת, מקרר, מיקרוגל, בר מים חמים וקרים, קומקום חשמלי ופינת קפה, שולחן אוכל וכיסאות.

על גג האוטו קרוואן ובצידיו ישנם מיכלי מים גדולים לשתייה ולרחצה ובציוד הקמפינג תגלו צלונים רחבים, שולחנות וכיסאות גן, מתקן ברביקיו, שקיות ופחי אשפה, משחקי שולחן וציוד ספורט מגוון, גנראטור לאספקת חשמל סדירה, גזייה לבישולי שטח, עצים למדורה, מיכלי דלק רזרביים, מזרנים מתנפחים, שקי שינה, מצעים, מגבות, מוצרי אמבט וטיפוח, כיבוד עשיר ומפנק כשר למהדרין וארונות אחסון לכל הדברים הטובים שעוד תביאו איתכם לטיול.

קישורים:
לנבו קראוונים - לחץ כאן
לאופק טיולי קרוואנים - לחץ כאן
קראוון אוטו טיול נסיעה חופש

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד